precies; pure liefde, niets meer niet minder. gewoon pure liefde en dat zou alle ogen moeten doen openenquote:Op zondag 30 mei 2010 02:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
dat zou wereldvrede betekeneneind evan honger en oorlog, armoede en ziekte
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 02:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar jij ziet eruit zoals je Fokt!
En dat is een compliment
kill killl killlquote:Op zondag 30 mei 2010 02:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij heeft me geprikt en nu heb ik jeuk
Wat is 'het'?quote:Op zondag 30 mei 2010 02:11 schreef Bellatrix het volgende:
houdt het dan nooit op!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik niet. Maar toen Carice van Houten het in Zwartboek zei klonk het wel indrukwekkender.quote:
Is je homevideo nog bezig?quote:
Ben jr dronkenquote:Op zondag 30 mei 2010 02:11 schreef gomi het volgende:
[..]
i ben gaan zitten klpoein nafat ik jouw paint had en ineens had ik er 1:)
oh gomiquote:Op zondag 30 mei 2010 02:10 schreef gomi het volgende:
[..]
precies; pure liefde, niets meer niet minder. gewoon pure liefde en dat zou alle ogen moeten doen openen
Carice betovert.quote:Op zondag 30 mei 2010 02:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar toen Carice van Houten het in Zwartboek zei klonk het wel indrukwekkender.
quote:Op zondag 30 mei 2010 02:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar toen Carice van Houten het in Zwartboek zei klonk het wel indrukwekkender.
Nee, toch maar Polish boys painting and sucking for money opgezet.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |