En ook hiervandaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ja, dat komt net hier (Omg. H'sum) vandaan
Shit, geen ninja-edit.quote:
Het zijn ook altijd mensen als Lamon en Zeroku die constant die PI gebruikenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Is het ook. Daarom gebruik ik 'm eigenlijk nooit.
De NS reisgidsquote:Op zondag 30 mei 2010 17:52 schreef mstr het volgende:
Ned, heb jij een survivalgids voor dagen die niet meezitten?
In mijn survivalgids staat dat je wat afleiding moet zoeken. Kijk een film, luister wat muziek of speel een spelletjes. IJs en andere zoetigheden zouden ook verlichting kunnen problemen evenals alcohol maar die oplossing zou ik je niet willen aanraden.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:52 schreef mstr het volgende:
Ned, heb jij een survivalgids voor dagen die niet meezitten?
Nice, ik moet mijzelf nog inschrijven voor rijlessen in de zomervakantie.quote:
Hmm, niet echt vernieuwend.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
In mijn survivalgids staat dat je wat afleiding moet zoeken. Kijk een film, luister wat muziek of speel een spelletjes. IJs en andere zoetigheden zouden ook verlichting kunnen problemen evenals alcohol maar die oplossing zou ik je niet willen aanraden.
Het beste zoek je gewoon de hele dag afleiding en ga je vroeg slapen.
-Kusjes, Ned Bigby![]()
Mag je wel opschieten, vaak wachtlijsten.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nice, ik moet mijzelf nog inschrijven voor rijlessen in de zomervakantie.
Mijn gids is geschreven door goedkope schrijvers die allemaal standaardtips gejat hebben, sorry.quote:
Maakt niet uit, je hebt je best gedaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:01 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Mijn gids is geschreven door goedkope schrijvers die allemaal standaardtips gejat hebben, sorry.
Onweer is heerlijk, die donder, geweldig!quote:
Ik heb daarentegen een survivalboek voor echte mannen, met de technieken van de SAS!quote:Op zondag 30 mei 2010 18:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
In mijn survivalgids staat dat je wat afleiding moet zoeken. Kijk een film, luister wat muziek of speel een spelletjes. IJs en andere zoetigheden zouden ook verlichting kunnen problemen evenals alcohol maar die oplossing zou ik je niet willen aanraden.
Het beste zoek je gewoon de hele dag afleiding en ga je vroeg slapen.
-Kusjes, Ned Bigby![]()
http://www.mediafire.com/?wz5jlmgly2xquote:Op zondag 30 mei 2010 18:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik heb daarentegen een survivalboek voor echte mannen, met de technieken van de SAS!![]()
Heb jij even geluk.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:06 schreef -SG- het volgende:
Dikke onweer. DIkke flits boven het huis, ben net terug van de hond uitlaten.
Ik eet pizzaquote:Op zondag 30 mei 2010 18:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hagel erbij. Hoppa. Nu lekker eten klaarmaken
.
Leuk, morgen op school even goatse posten.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:08 schreef Hyman het volgende:
Fred Teeven morgen live op FOK!forum
En dan zo met zn allen van:
Fred kan er niet mee omgaan_!
Nummer 2 mag wel even de beentjes wijd doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:20 schreef Ned_Bigby het volgende:
3 heeft zo iets standaard, te ordinair ofzo. Daarom vind ik 2 beter, en 4 ook nog wel
Jaquote:
Geen ideaal weer er voor nee.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:38 schreef Ravenous- het volgende:
Hallo dan![]()
Wat een grafweer voor een voetbaltoernooi zeg
Je hebt me doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |