Mij geirriteerd? Haha. Ik verbaas me om jouw domheid.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:26 schreef Renesite het volgende:
Wel tof dat ik -SG- eens lekker geirriteerd krijg.
Om jouw domheid of over.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mij geirriteerd? Haha. Ik verbaas me om jouw domheid.
Hee, jij bent hier degene die met lange posts en onderbouwingen e.d. komt. Wie is hier nou geiriteerd.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Om jouw domheid of over.
Ach, dan ontken je het gewoon toch allemaal? Maakt het toch uit
Ik niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee, jij bent hier degene die met lange posts en onderbouwingen e.d. komt. Wie is hier nou geiriteerd.
Goedzo! Pas nadat IK op het idee kwam JOU eens te irriteren zeg je dat je MIJ op de kast wilt jagen? Iemand zei net: ik verbaas me om jouw domheid. Maar ik verbaas me over jouw idee omtrent mijn domheid.quote:
Gaat ie weerquote:Op zondag 30 mei 2010 01:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goedzo! Pas nadat IK op het idee kwam JOU eens te irriteren zeg je dat je MIJ op de kast wilt jagen? Iemand zei net: ik verbaas me om jouw domheid. Maar ik verbaas me over jouw idee omtrent mijn domheid.
Leer PI's lezen dude... Ik zit hier gewoon te gniffelen achter mijn laptop.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, en als hij komt met de oneliner: grapje hihihi, oh boi
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leer PI's lezen dude... Ik zit hier gewoon te gniffelen achter mijn laptop.
Ik vind je verweer overigens vrij zwak. Neemt niet weg dat ik dat al eerder voorspeld had.
Heb ik ook gedaan. Heb 4 keer de wereld gered van wat ontploffingen. Heb heel wat terroristen doodgeschoten. En heb ook nog eens mensen gered.quote:Op zondag 30 mei 2010 02:07 schreef Onorgineel het volgende:
In de tijd dat jullie al die bullshit zaten te tikken hadden jullie net zo goed de wereld kunnen verbeteren
Elkaar kapotmaken voor vredequote:Op zondag 30 mei 2010 02:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Heb 4 keer de wereld gered van wat ontploffingen. Heb heel wat terroristen doodgeschoten. En heb ook nog eens mensen gered.
Modern warfare 2![]()
Was hij geirriteerd dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:26 schreef Renesite het volgende:
Wel tof dat ik -SG- eens lekker geirriteerd krijg.
Ik mag niet klagen, maar ik doe het wel. Het gaat niet echt super.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat het kutweer is gaat het best redelijk.
Met jou?
Vannacht is de storm niet gaan liggen dus.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, maar ik doe het wel. Het gaat niet echt super.
Half.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:20 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vannacht is de storm niet gaan liggen dus.
Zelfs geen half dus.quote:
JIJ?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Met 110 door een rood verkeerslicht knallen.
Fuuuuuuquote:Op zondag 30 mei 2010 13:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Omdat ik dacht: Dat oranje haal ik nog wel. Maar ik ging dik door rood.
Absoluut. Dan rijd je niet relekst. Zelf rijd ik liever ergens heen en ga dáár boos zijn. Maar dat komt werkelijk zelden voor.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Boos zijn en autorijden gaat niet goed samen enzo.
Ja,ik had ruzie en wilde diegene even wat in haar gezicht zeggen. Maar dat kon ze niet op prijs stellen en ze wilde het niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Absoluut. Dan rijd je niet relekst. Zelf rijd ik liever ergens heen en ga dáár boos zijn. Maar dat komt werkelijk zelden voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |