Mij geirriteerd? Haha. Ik verbaas me om jouw domheid.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:26 schreef Renesite het volgende:
Wel tof dat ik -SG- eens lekker geirriteerd krijg.
Om jouw domheid of over.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mij geirriteerd? Haha. Ik verbaas me om jouw domheid.
Hee, jij bent hier degene die met lange posts en onderbouwingen e.d. komt. Wie is hier nou geiriteerd.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Om jouw domheid of over.
Ach, dan ontken je het gewoon toch allemaal? Maakt het toch uit
Ik niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee, jij bent hier degene die met lange posts en onderbouwingen e.d. komt. Wie is hier nou geiriteerd.
Goedzo! Pas nadat IK op het idee kwam JOU eens te irriteren zeg je dat je MIJ op de kast wilt jagen? Iemand zei net: ik verbaas me om jouw domheid. Maar ik verbaas me over jouw idee omtrent mijn domheid.quote:
Gaat ie weerquote:Op zondag 30 mei 2010 01:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goedzo! Pas nadat IK op het idee kwam JOU eens te irriteren zeg je dat je MIJ op de kast wilt jagen? Iemand zei net: ik verbaas me om jouw domheid. Maar ik verbaas me over jouw idee omtrent mijn domheid.
Leer PI's lezen dude... Ik zit hier gewoon te gniffelen achter mijn laptop.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, en als hij komt met de oneliner: grapje hihihi, oh boi
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leer PI's lezen dude... Ik zit hier gewoon te gniffelen achter mijn laptop.
Ik vind je verweer overigens vrij zwak. Neemt niet weg dat ik dat al eerder voorspeld had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |