De eerste die het lukt om zonder quote een reactie te plaatsen krijgt een kusje van mijn nieuwe hamster.quote:
Krijg ik nou een kusje van je nieuwe hamster?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
De eerste die het lukt om zonder quote een reactie te plaatsen krijgt een kusje van mijn nieuwe hamster.
We gaan ze gewoon allemaal af tot ze op zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
Als deze vol is.. welke is dan aan de beurt?
kier er maar 1quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
Als deze vol is.. welke is dan aan de beurt?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
We gaan ze gewoon allemaal af tot ze op zijn
we hebben nou al dat ding gepostquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:38 schreef D. het volgende:
Maar, niet teveel rondbazuinen, want dan gaan de mods overal slotjes op hangen
Iedereen krijgt een kusje van mijn hamster. Mijn hamster lijkt trouwens op een koe.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:37 schreef gomi het volgende:
[..]
we wilden allemaal een kusje van dr hamster
Ah, qua print, ik dacht alquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een kusje van mijn hamster. Mijn hamster lijkt trouwens op een koe.![]()
Qua print, dan.
lol een koequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een kusje van mijn hamster. Mijn hamster lijkt trouwens op een koe.![]()
Qua print, dan.
Gewoon er niet meer over praten, maar gewoon doorpostenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:40 schreef gomi het volgende:
[..]
zien ze ms over t hoofd als we deze ook snel dichthebben
Dat moet in dit tempo wel lukkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:40 schreef gomi het volgende:
[..]
zien ze ms over t hoofd als we deze ook snel dichthebben
Picsquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Qua print, dan.
ssst, niet meer over hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:41 schreef gomi het volgende:
[..]
je weet ook dat ze de originele tektst kunnen lezen he
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:41 schreef gomi het volgende:
[..]
je weet ook dat ze de originele tektst kunnen lezen he
we moeten t doen met de bestaande topics iddquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
Je kan geen nieuwe topics meer openen
Dat hebben ze dan wel weer gedaan
Alles wat op slot zit doet het niet meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
Je kan geen nieuwe topics meer openen
Dat hebben ze dan wel weer gedaan
Misschien dat daar ook nog wel een manier voor is... zo eens ff zoekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:44 schreef gomi het volgende:
[..]
we moeten t doen met de bestaande topics idd
zou t een stunt vinden als t je lukt. dan mag zelfs een naamtopic wel voor jouquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien dat daar ook nog wel een manier voor is... zo eens ff zoeken
Dat komt omdat jij in ONZ post, wij zijn Upgraded usersquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
_hier ook-
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij in ONZ post, wij zijn Upgraded users
Neequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
maareh.. kan een topic dat 'dicht is' ook door slotjes heen?
Ja ik ben nu dus ook mijn stem kwijt zo hard riep ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:47 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik hoorde je weer en vond je nu ook
Die mag jij hebben van mijquote:
ja je dacht ws maar ff harder roepen he, anders rent die gomi weer heel t forum over in zijn hawaiihempiequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ben nu dus ook mijn stem kwijt zo hard riep ik
prima.. ik was al aan het zoeken naar een goed topicquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
maar laten we afpreken dat degene die sluit er een volgend topic bij zoekt en omhoogschopt
coolquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
maar laten we afpreken dat degene die sluit er een volgend topic bij zoekt en omhoogschopt
Ja al die Corona over de rand van het flesje is zo zondequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ja je dacht ws maar ff harder roepen he, anders rent die gomi weer heel t forum over in zijn hawaiihempie
die mods altijdquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zei c_a ook
maar die kreeg symph uiteindelijk
precies een rennende gomi die al wekenlang aan de corona zit is ook geen gezicht hequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja al die Corona over de rand van het flesje is zo zonde
coolquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
X Factor niveau juist nu het laagst!
Deze voor straks?
Prima hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
X Factor niveau juist nu het laagst!
Deze voor straks?
Nee, ongeschoren dan inmiddels enzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:52 schreef gomi het volgende:
[..]
precies een rennende gomi die al wekenlang aan de corona zit is ook geen gezicht he
Zie je welquote:
Maar Kally heeft het in V&A gepost netquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft ook weinig posts enzo... kunnen we nog wel ff door
Laterquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef gomi het volgende:
maar ik ga t einde van t topic niet halen.
moet effe iemand anders pesten
ms tot wat later vanavond
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:55 schreef gomi het volgende:
[..]
die zag ik nog net
klein stoppelbaardje hooguit
quote:
Toch geen Kelvin-schaamhaar?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:55 schreef gomi het volgende:
[..]
die zag ik nog net
klein stoppelbaardje hooguit
Daaag Gomiquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef gomi het volgende:
maar ik ga t einde van t topic niet halen.
moet effe iemand anders pesten
ms tot wat later vanavond
#117quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daaag Gomi
Misschien tot in het volgende topic
Neejohquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
Waar blijven de XFA'ers op FOK!! na de finale?
is trouwens leuker om in de posten
Vast niet, maar dat maakt niet uitquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
misschien wilt Symph nog wel een nieuwe openen
Dan moet je heel lief kijkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Vast niet, maar dat maakt niet uit
al kunnen we het heel lief vragen als we de rest allemaal op hebben
Die bestaat vast welquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb geen smiley wat knippert met haar oogjes
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb geen smiley wat knippert met haar oogjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |