Als het werkt heb ik mazzel, werkt het niet, dan heb ik mijn trekhaak verkloot en kan ik niets meer dus weldegelijk iets te verliezenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:45 schreef nicknicknickname het volgende:
probeer het gewoon, wat heb je te verliezen? Nee heb je, ja kan je krijgen
Ik zal voor de zekerheid de zwarte hoes met sleutels nog eens ondersteboven keren.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Even the obvious voor zijn: heb je ook in gekeken in de sleutelset voor de evt. velgen? (dat soort dingen (zoals de velgensleutel) worden daar soms weleens bewaard)
Nee, die hangt eronder.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vergat te vragen of 'ie ook niet onder je reservewiel lag(als deze in de kofferbak ligt). Dat 'ie door de gaten gevallen is.....
Een werkgever of lease maatschappij die misschien niet blij is met een verpest slot?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:45 schreef nicknicknickname het volgende:
probeer het gewoon, wat heb je te verliezen? Nee heb je, ja kan je krijgen
TS boeit dat niet zo eigenlijk, eerst krijgen ze een klacht over een incomplete auto, daarna zoeken ze het maar uit. Ding gaat toch in groepsverkoop naar een handelaar na de leaseperiode.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:55 schreef frederik het volgende:
[..]
Een werkgever of lease maatschappij die misschien niet blij is met een verpest slot?
Het betreft geen eigendom van ts !
was elke werknemer van mij maar zo eerlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:55 schreef frederik het volgende:
[..]
Een werkgever of lease maatschappij die misschien niet blij is met een verpest slot?
Het betreft geen eigendom van ts !
Er zit dus zo'n soort van inschuifpen aan, die ingeschoven moet zijn om hem erin te krijgen. Ik heb er al met mijn volle 110 kilo op gestaan om te proberen hem er toch in te krijgen...niet gelukt. Dus ondanks vet denk ik dat die vergrendeling er toch af moet om hem helemaal in te laten schuiven?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:57 schreef charon het volgende:
Om hem er IN te schuiven heb je niet altijd een sleutel nodig, gewoon met een ruk omhoog er in rammen.
Sleutel is dan om hem er AF te halen.
Maar vaak zit er veel rotzooi in dat gat- dus eerst schoonmaken en wat vet er op /in
1400 euroquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:59 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
was elke werknemer van mij maar zo eerlijkzoals TS zegt is het een auto van een collega geweest, dus ook de vorige eigenaar kan het gedaan hebben
Ik zou het gewoon proberen, wat zal een nieuwe trekhaak nou kosten?
serieusquote:
Ja, bij mij kun je aan de schijf draaien waar die sleutel inzit, in die stand kan dan de pen naar binnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:59 schreef Fendy het volgende:
[..]
Er zit dus zo'n soort van inschuifpen aan, die ingeschoven moet zijn om hem erin te krijgen. Ik heb er al met mijn volle 110 kilo op gestaan om te proberen hem er toch in te krijgen...niet gelukt. Dus ondanks vet denk ik dat die vergrendeling er toch af moet om hem helemaal in te laten schuiven?
Ik zal effe een foto tweeten van het ding.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:03 schreef charon het volgende:
[..]
Ja, bij mij kun de alleen aan de schijf draaien waar die sleutel inzit, in die stand kan dan de pen naar binnen.
In de schijfstand 'rust' is die pen geblokkeerd, als je tegen ve veer-werking indraait en hem daar houd, kan de pen naar binnen.
Dus schijf draaien en vasthouden, dan er in.
Als het hetzelfde systeem is, natuurlijk.
Aan het eind dus de inschuifpen, onder maar overbelicht de draaischijf met slotje.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:05 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik zal effe een foto tweeten van het ding.
Nee, dat ziet er anders uit, sorry.quote:
Antidiefstal dus.quote:The Brinkmatic Advance comes complete with a security key so that if you don't want to detatach the neck you can lock it in place to prevent theft
Goede reden voor een TVP.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Niet doen. Bij Brink vergrendelt ie niet zonder sleutel. Slot eruit, hang er een wagen achter en bij de eerste de beste bocht komt die je voorbijzeulen met trekhaak en al. Die sleutel zit er niet voor niks.
Bron?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Niet doen. Bij Brink vergrendelt ie niet zonder sleutel. Slot eruit, hang er een wagen achter en bij de eerste de beste bocht komt die je voorbijzeulen met trekhaak en al. Die sleutel zit er niet voor niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |