Oh god, ik val door de mand. Ik ken bijna niets van die kerel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
alles op t repertoire van hazes.
zonder repetitie
Wees blijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:05 schreef Marlalala het volgende:
Oh god, ik val door de mand. Ik ken bijna niets van die kerel.
we hebben nog ff hequote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh god, ik val door de mand. Ik ken bijna niets van die kerel.
Ik heb de zooomur in mun bol....
idd, gewoon puur op basis vand e song wmbquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:06 schreef ranja het volgende:
True Colorsvoor mij de winnaar van de avond
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van mij ook. Weinig inhoudelijks te melden. Ik kan net zo goed het beeld en het geluid uit zetten bij haar.
Te lang?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
tot hoe laart duurt die vreselijke TV kantine?
Geweldig vind ik het. Carlo & Irene.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
tot hoe laart duurt die vreselijke TV kantine?
In een discotheek zat ik van de week...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:07 schreef gomi het volgende:
[..]
we hebben nog ff he
zijn niet de meest moeilijkste teksten gelukkig
Een beetje verliefd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:09 schreef Marlalala het volgende:
[..]
In een discotheek zat ik van de week...
Ik heb hier een brief voor mun moehoeder
Ik vind het ook geweldig en heel knap wat ze doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geweldig vind ik het. Carlo & Irene.
je kent zijn nummers wel. alleen net de verkeerdequote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:09 schreef Marlalala het volgende:
[..]
In een discotheek zat ik van de week...
Ik heb hier een brief voor mun moehoeder
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het ook geweldig en heel knap wat ze doen.
En dat kotsen tijdens het zingen vindt je herkenbaar waarom?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Maaike heeft iets herkenbaars aan haar manier van zingen, het lijkt soms alsof ze moet kotsen, alsof ze bijna over haar nek wil gaan. Kan het niet zo goed uitleggen. Het komt vanachter haar keel vandaan.
Whehehe...quote:
Dat komt steeds weer terug in elk nummer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat kotsen tijdens het zingen vindt je herkenbaar waarom?
dan moeten we maar veel oefenenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:11 schreef gomi het volgende:
[..]
je kent zijn nummers wel. alleen net de verkeerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |