Uhm, 3 sterren hotelletje in de Gotische wijk, niets bijzonders maar dat hoeft ook niet, we zullen toch niet veel in het hotel zijn. Locatie is wel heel goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:26 schreef Maisnon het volgende:
waar zitten jullie precieswat voor hotel ofzo
Barcelona. Easy. Twee keer op vakantie geweest en ik wil eigenlijk nog wel weer een keer. Mooie stad, strand, lekker eten, goed stappen, veel winkelsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:11 schreef Maisnon het volgende:
Mijn uitgebreide weekend weg wordt in Barcelona, Faro, of Ibiza. Maar die laatste, kweetnietstrand enzo lijkt me wel tof maar het is zoooo'n zuipvakantie losgeslagen bedoeling volgens mij
Heb je nog aanraad hotelletjes? niet te duur hahaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Barcelona. Easy. Twee keer op vakantie geweest en ik wil eigenlijk nog wel weer een keer. Mooie stad, strand, lekker eten, goed stappen, veel winkels
Welke had je gevonden?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je nog aanraad hotelletjes? niet te duur haha
We hadden er al 2 gevonden maar die komen nogal el cheapo over, maarja, zo veel ben je er niet natuurlijk
Ik heb de eerste keer de hele vakantie in een appartement gezeten op het dak van een gebouw in de Carrer del Rec (Gotische wijk). De tweede keer eerst een paar dagen in een hotel in de Carrer de la Princesa (steenworp afstand van het eerste appartement) gezeten. Was wel duur, maar op zich wel mooi. De naam ben ik helaas alleen even kwijt. De rest van de vakantie in een superklein appartementje gezeten vlakbij de Sagrada Familia, wat een stuk minder geslaagd was dan het appartement de eerste keer. De appartementen hadden we geloof ik geboekt bij GoBCN, maar dat weet ik niet zeker meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je nog aanraad hotelletjes? niet te duur haha
We hadden er al 2 gevonden maar die komen nogal el cheapo over, maarja, zo veel ben je er niet natuurlijk
Ik ben daar ook echt superslecht in, er is gewoon te veel keusquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:43 schreef Maisnon het volgende:
Dus als jullie tips hebben hoe je uberhaupt iets vind haha
Eerst een goed idee hebben van wat je wilt lijkt me op zich handigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:43 schreef Maisnon het volgende:
Dus als jullie tips hebben hoe je uberhaupt iets vind haha
Was jij Jaap maar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:51 schreef L0t.. het volgende:
Die Jaap van X-factor heeft echt een mooie vriendin
Is lekker warm.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Als ik ook maar 5 minuten van mn stoel weg loop, gaat onze poes er op liggen slapen
Ik ben er op gelandquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:10 schreef Maisnon het volgende:
is iemand van jullie ooit in Faro geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |