Ouderdom en kanker.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:22 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee! What happened?
Oeh daar was hij erg goed iddquote:
Hij hoefde in die film niet te spelen dat is stoned was. Hij was zo high als een junk in Amsterdam.quote:
Hij heeft ook in heel veel B- en C-films gespeeld...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:33 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Sneu. Was een bekende acteur... maar ik vond hem nooit zo bijzonder. Eerder slecht.
It's Daddy, you shithead! where's my bourbon??quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Enne: "I'll send you a love letter. STRAIGHT FROM MY HEART, FUCKER. You know what a love letter is?! It's a bullet from a fucking gun, FUCKER!"
Ik kon hem daarin juist altijd erg waarderen. Altijd B-films met een twist, die hij dan naar een ander niveau trok. Spacetrucker bijvoorbeeld, nog steeds geen briljante film natuurlijk, maar wel erg leuk en hij draagt hem. En in True Romance, klein rolletje maar wel briljant.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hij heeft ook in heel veel B- en C-films gespeeld...
Die legendarische scene met Christopher Walkenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik kon hem daarin juist altijd erg waarderen. Altijd B-films met een twist, die hij dan naar een ander niveau trok. Spacetrucker bijvoorbeeld, nog steeds geen briljante film natuurlijk, maar wel erg leuk en hij draagt hem. En in True Romance, klein rolletje maar wel briljant.
Verder gewoon een schitterende kerel, lekker dwars.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |