quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef oompaloompa het volgende:
om heel eerlijk te zijn werkt de opzet van bnw al tegen zichzelf. i.t.t. tot tru is het totaal niet duidelijk wat nou precies de bedoeling er\van is waardoor er geen ruimte is voor of een skeptisch discussie met basis in de realiteit, of een aluhoedjes cirklejerk. Gevolg is dat alles een groep vs. groep thread wordt.
just my 2 cents
Ik heb bier dus ik ga ook nog wat zeggen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef oompaloompa het volgende:
om heel eerlijk te zijn werkt de opzet van bnw al tegen zichzelf. i.t.t. tot tru is het totaal niet duidelijk wat nou precies de bedoeling er\van is waardoor er geen ruimte is voor of een skeptisch discussie met basis in de realiteit, of een aluhoedjes cirklejerk. Gevolg is dat alles een groep vs. groep thread wordt.
just my 2 cents
Nja misschien is het fijn als er van te voren wat duidelijkehid is en die daarna ook opgevolgd wordt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar ontkom je natuurlijk niet aan. Hier staan de meningen loodrecht tegenover elkaar.
Toch zijn er soms discussies die heel goed verlopen, ondanks de tegengestelde meningen.
En het is natuurlijk ook zo dat je van elke discussie weer wat opsteekt, al naar gelang de interesse in het bepaalde topic.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nja misschien is het fijn als er van te voren wat duidelijkehid is en die daarna ook opgevolgd wordt.
Zo vond ik persoonlijk het idee van een onderzeese vulkaan niet erg uit de lucht gegrepen, wat daarna jammer was, was dat ik door de onzin de, voor mij geloofwaardige, bronnen niet meer kon zien. Is het niet mogelijk dat de ts specificeert op welk niveau er gediscusieerd wordt en de posts die daar niet in passen verwijderd worden of zoiets. Zowel voor "ons" als voor "hun" misschien wat duidelijkheid?
Dat was ook al toen het samenzweringstheorieën nog in TRU behandeld werden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef oompaloompa het volgende:
just my 2 cents
BNW is dé plek waar je over samenzweringen en al dat soort shizzle kunt praten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef oompaloompa het volgende:
just my 2 cents
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef Ticker het volgende:
Ik wou even een opmerking plaatsen..
Als nederland zo speelt als in de 1e helft.. dan gaat het echt niets worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een uitslag he? Had je dat gedacht? we gaan naar de halve finale!!!
Oh ja, feedback, sorry![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:30 schreef DeMolay het volgende:
Feedback: ok
mischien kan Iteejer hier ook eens langskomen
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:02 schreef heartz het volgende:
Wat is er nou toch steeds met die lay out!!
Mods??
Aha, wanneer gaat de nieuwe layout officieel 'in'?quote:Op maandag 12 juli 2010 08:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is om alvast kennis te maken met de nieuwe layout.
Iedereen krijgt de nieuwe layout...
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef heartz het volgende:
[..]
Aha, wanneer gaat de nieuwe layout officieel 'in'?
Waarom dan niet gewoon verplaatsen naar POL of VKZquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
Denk dat het tijd wordt voor een slotje, de discussie is zo langzamerhand wel gevoerd en kan net zo goed -of beter- op POL of VKZ gevoerd worden.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:52 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon verplaatsen naar POL of VKZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |