Koeman heeft sowieso een zwaar hoofd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
koeman heeft er een zwaar hoofd in
Ben ik niet met je eens. Van Persie stond er ook meteen toen hij terug was na een half jaar. Ik zie Robben eigenlijk wel hetzelfde doen, die heeft niet veel wedstrijdritme nodig om top te spelen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:19 schreef Witteveldroos het volgende:
Wanneer ie weer heel is, moet ie ook weer in z'n ritme komen.
Koeman heeft sowieso een grote vierkante kop, die in het veld alleen door het tegengewicht van zijn kont in balans bleef.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
koeman heeft er een zwaar hoofd in
Ik wil jou wel eens een wedstrijd op dat niveau zien spelen. Hij speelt er 30-40 in een seizoen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Met alle respect, maar hij heeft wel een zwak lichaampje.
De andere 10 in het veld ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens een wedstrijd op dat niveau zien spelen. Hij speelt er 30-40 in een seizoen.
Hihi, leuke opmerking. Ik twijfel of hij in mijn sign komt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:23 schreef DrDentz het volgende:
AdvancedPower maar oproepen dan voor het WK.
Was geen complimentquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hihi, leuke opmerking. Ik twijfel of hij in mijn sign komt.
Nee, maar die raken niet geblesseerd als je een scheet op 1 meter van hun hamstring laat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn die allemaal het hele seizoen blessurevrij geweest dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |