Heitinga vergelijken met Robben is als roestig koper vergelijken met een degelijk stuk glimmend Platina.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:57 schreef Tware het volgende:
Oja Heitinga ging toch ook geblesseerd het veld af? Niemand over gehoord
Trol.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:15 schreef golfer het volgende:
Zo. Dan hebben we het Robbengelul voor dit toernooi ook wel weer gehad. Elke keer weer.
Zwaar overschatte speler die bijna nooit blessurevrij is en daardoor veel te veel aandacht krijgt en waardoor andere spelers niet aan hun eigen spel toekomen.
Lekker thuislaten en Van Nistelrooy oproepen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heitinga vergelijken met Robben is roestig koper vergelijken met een degelijk stuk Platina.²
Ik vind het geen trol hoor, Robben is een fantastische voetballer, maar zo ontzettend blessuregevoelig dat hij gewoon nooit de wereldtop kan halen zoals Messi en Christiano Ronaldo bijvoorbeeld. Op cruciale momenten heb je te weinig aan hem, want dan ligt hij weer in de lappenmand. Dan heb je wellicht meer aan een minder speler die bijna altijd topfit is en waar je vaker op kunt rekenen.quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:23 schreef Shreyas het volgende:
Dan heb je wellicht meer aan een minder speler die bijna altijd topfit is en waar je vaker op kunt rekenen.
beetje....nee, heel erg dom om eenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
Kwaliteiten zijn zondermeer volop aanwezig in een wedstrijd of 25 per jaar die hij voluit kan spelen. Jammer van al die overige wedstrijden waarin hij geblesseerd is.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef BB-King het volgende:
Goed nieuws, ik zag Robben in de Albert Heyn reclame net blij in de spelersbus zitten.
Misschien dat het dus toch meevalt.
Dat zal best, maar in de verdediging kunnen we al helemaal niemand missen lijkt me?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heitinga vergelijken met Robben is als roestig koper vergelijken met een degelijk stuk glimmend Platina.²
Boulahrouz of Heitinga, maakt weinig verschil, dus daar staat een gelijkwaardige speler voor klaar die er al bij is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:12 schreef Henno het volgende:
[..]
Dat zal best, maar in de verdediging kunnen we al helemaal niemand missen lijkt me?
Keep on dreaming.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:54 schreef HaagsPietje het volgende:
beetje....nee, heel erg dom om eente gebruiken als bij die 25 wedstrijden de WK finale zit en Robben je daar met 2 goals wereldkampioen maakt, en nu is een
wel op zn plaats...
Al zou ie daarna stoppen met voetbal, dan is het de all-time voetbalkoning van Nederland en kan JC in Barcelona voortaan lekker aan zn pik gaan trekken
Sterker nog, als Heitinga wegvalt komt er een betere speler terug. Boulahrouz is verdedigend veel beter.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boulahrouz of Heitinga, maakt weinig verschil, dus daar staat een gelijkwaardige speler voor klaar die er al bij is.
Oh. Ik wist niet dat Youri Mulder laser-ogen had. Maar waarschijnlijk had hij daarnaast net met Jomanda gebeld, die voelt dat soort dingen ook zeer goed aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:17 schreef Flammie het volgende:
Yuri Mulder vertelde dat Robben het WK waarschijnlijk kan vergeten en dat er dus 4-6 weken herstel in het vooruitzicht staat.
Mulder zal wel gelijk krijgen maar het is inderdaad gebaseert op 0quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh. Ik wist niet dat Youri Mulder laser-ogen had. Maar waarschijnlijk had hij daarnaast net met Jomanda gebeld, die voelt dat soort dingen ook zeer goed aan.
Als je zo'n opmerking maakt heb je totaal geen verstand van voetbal. Zijn blessuregevoeligheid zegt niets over hoe goed hij kan voetballen en hoe beslissend hij kan zijn als hij wel meedoet. Je moet er alleen als coach rekening mee houden en hem alleen gebruiken als het echt nodig is, dus niet in een oefenpotje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:15 schreef golfer het volgende:
Zo. Dan hebben we het Robbengelul voor dit toernooi ook wel weer gehad. Elke keer weer.
Zwaar overschatte speler die bijna nooit blessurevrij is en daardoor veel te veel aandacht krijgt en waardoor andere spelers niet aan hun eigen spel toekomen.
Lekker thuislaten en Van Nistelrooy oproepen.
Conclusie: je had dus nooit thuis moeten komen?quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef BB-King het volgende:
Goed nieuws, ik zag Robben in de Albert Heyn reclame net blij in de spelersbus zitten.
Misschien dat het dus toch meevalt.
Inderdaad, we hebben Robben pas vanaf de kwartfinale nodig en in die wedstrijd hoeft ie net als uit met Bayern tegen Manchester maar 1 actie te maken: de beslissendequote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:40 schreef Dayshine het volgende:
Hij heeft iets minder dan een maand om te herstellen voor de kwartfinale. Voor de voorgaande wedstrijden kunnen we het ook wel zonder Robben af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |