OMFG dat kan haast niet, de ironiequote:Op zondag 30 mei 2010 19:51 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Reclame van BP uit 1999 naar het schijnt
We hebben vrijwel de hele middag plensbuien gehad.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:24 schreef iamredleader het volgende:
@MM - zijn jullie ook overvallen door die gigantische plensbui in de late middag? Het kwam echt met bakken naar beneden
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:53 schreef Etcetera het volgende:
Er is wel een t-shirt vanhttp://www.despair.com/bp.html
Hoi PS.quote:
beterquote:
Dus je mag gewoon vliegen?quote:
Wanneer weet je het defintief?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weet ik nog niet
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
niet, denk ik. Ik ga er gewoon voor. al zal ik morgen wel even langs de dokter hoppen. Die van het college is alleen geen echte dokter, slechts gekwalificeerd als assistent (en een paar van zijn kwalificaties zijn verlopen, hij heeft ze desalniettemin nog steeds trots hangen)
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
niet, denk ik. Ik ga er gewoon voor. al zal ik morgen wel even langs de dokter hoppen. Die van het college is alleen geen echte dokter, slechts gekwalificeerd als assistent (en een paar van zijn kwalificaties zijn verlopen, hij heeft ze desalniettemin nog steeds trots hangen)
vicodin, is dat dat spul waar House aan verslaafd is?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
neuh dat is het skechye, hij schrijft vicodin en tussicaps (geloof me, geweldig spul) voor alsof het snoepjes zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |