Nee hoor. Ik ben goudeerlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht echt dat je me voor de gek hield
Ah, op die manier.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:02 schreef Etcetera het volgende:
OkAnyway: een hd is voor data, en geheugen is dat wat 'onthoudt' welk besturingssysteem je hebt, welke programma's je draait en dat soort dingen. Zonder geheugen wil je pc niet eens opstarten trouwens.
Werk of privéquote:
Ben je monopoly aan het spelen?quote:
Andy nog gezien? Die is alweer een tijdje weg.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee geen monopoly
Ik was gewoon aan het werk
Dan heeft ook de slotenmaker dus wat te doen daar.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Alle celdeuren stonden wijd open, dus weinig gedetineerden gezien vandaag.
Welke?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo heb ik ook nog wel eens op een kazerne gewerkt
Schaarsbergen, daar heb ik nog 3 maanden gelegerd gezeten.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Oranjekazerne
Als dat de (semi) moderne gebouwen waren dan kun je best gewerkt hebben in mijn oude legerings gebouw.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik 2 weken gewerkt. Die slaapgebouwen aan de linkerkant als je binnenkomt
Nou gezellig.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:45 schreef MadMaster het volgende:
Alweer bijna vol deze.
Ik ga pas weer lezen in het volgende topic...
Dan zijn het inderdaad de gebouwen waar ik nog in geslapen heb.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze werden toen gerenoveerd (werkte voor het bouwbedrijf). zal zo'n 15 jaar geleden zijn
Speaking about the devil!quote:Op maandag 31 mei 2010 10:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wens iedereen nog snel een goedemorgen in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |