Luctorquote:
Volgens http://www.fia.com/en-GB/(...)y/Pages/circuit.aspx start de race om 15:00 uur lokale tijd, 12:00 uur GMT, dus 14:00 uur CESTquote:
De kwalificatie begon gister ook om 13.00... Ik snap er nu ook niks meer vanquote:
Vandaar dat ik om kwart over twee het niet kon vinden op tv.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De kwalificatie begon gister ook om 13.00... Ik snap er nu ook niks meer van
Ja dat is toch onlogischquote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voorbeschouwing Grand Prix van Turkije Hier staat het ook gewoon dat de kwalificatie om 13:00 uur was en dat de race straks om 14:00 uur is.
Niet dat de kwalificaties het meest boeiend zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat is toch onlogischIk had de kwalificatie gister om die reden ook gemist...
Soms wel en bij gebrek aan wat anders op tv zet ik het meestal wel op..quote:Op zondag 30 mei 2010 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet dat de kwalificaties het meest boeiend zijn.
Ik ga meestal iets van gamen doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Soms wel en bij gebrek aan wat anders op tv zet ik het meestal wel op..
Er bestaat ook nog zoiets als de herhalingquote:Op zondag 30 mei 2010 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga meestal iets van gamen doen.![]()
Heb tot nu toe alleen de kwalificaite van Monaco gezien. Maar misschien komt dat ook omdat ik geen zin had om voor die Aziatische/Australische kwalificatie(s) vroeg mijn bed uit te komen.
Meestal weet ik de uitslag dan toch al en heb ik geen zin meer om te gaan kijken.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er bestaat ook ngo zoiets als de herhaling
Daarom ben ik sommige zater/zondagen niet voor 2 uur hier te vinden omdat de kans dat iemand het hier verraad best groot isquote:Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meestal weet ik de uitslag dan toch al en heb ik geen zin meer om te gaan kijken.
Ik heb 's ochtends altijd mijn radio aanstaan en de kans is groot dat je dan het nieuws hoort waarin je hoort wie er op pole staat.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarom ben ik sommige zater/zondagen niet voor 2 uur hier te vinden omdat de kans dat iemand het hier verraad best groot is
Ja die kans zit er dan wel inquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends altijd mijn radio aanstaan en de kans is groot dat je dan het nieuws hoort waarin je hoort wie er op pole staat.
Mijn radio springt iedere ochtend automatisch aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja die kans zit er dan wel inIk vermijd altijd alle media die het kunnen verraden
Waarom zou je in het weekend de wekker zettenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn radio springt iedere ochtend automatisch aan.
Wie heeft het over een wekker?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarom zou je in het weekend de wekker zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |