Of Jack heeft zichzelf verbeterd en kan de dreiging nu binnen 12 uur stoppen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:30 schreef Jivis het volgende:
24 uur in 12 afleveringen, huuuh.
Wel leuk nieuws overigens. TELL ME WHERE THE BOMB IS
Dat dus. Een no brainer aankoop!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
M'n hart stopte even toen ik dit nieuws las! Geweldig!
Hopelijk brengen ze ook eindelijk eens de blu-rays van alle seizoenen uit!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
DAMN'IT The show has been compromised. Cloe, I need you to open up a socket and FIND the ones how DID this. Give me their names. And hurry, i'm running out of time DAMN'IT!
Die film daar liep ik niet echt voor warm, en FOX ook niet, maar dit is toch wel bijzonder tof nieuws hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
Is het belachelijk dat ik hier een soort van vlinders van in mijn buik krijg??
Ik beschouwde 24 na het afketsen van een film echt als dood en begraven. Dit is een waanzinnig kado als het echt doorgaat.
Ben er helemaal in de wolken van. 24 is de eerste tv serie waar ik ooit een DVD box van kocht.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
DAMN'IT The show has been compromised. Cloe, I need you to open up a socket and FIND the ones how DID this. Give me their names. And hurry, i'm running out of time DAMN'IT!
Nee, een geit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:44 schreef epicbeardman het volgende:
Zou er een mol in CTU zitten volgend seizoen??
Groot gelijk heb je.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:04 schreef Merkie het volgende:
Op mijn stage werkt ook een data-analist. Needless to say, ik vetrouw hem voor geen cent.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:19 schreef planethugo het volgende:
misschien gaan ze in dat nieuwe seizoen uitleggen waarom Donald Sutherland niet de pa van jack speelde
MEHOquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:37 schreef -Mo- het volgende:
Zo fijn om de vertrouwde mensen en de vertrouwde grapjes weer te zien.
Te snel...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:07 schreef Jivis het volgende:
Jammer dat de vader van Jack al voorbij is gekomen, het was een uitgelezen mogelijkheid geweest om Donald Sutherland zijn pa te laten spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |