abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 mei 2010 @ 15:37:19 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82145908
Ik vraag mij wel eens af hoe open de open-relatie-uitoefeners daarin zijn 'naar hun kinderen toe'.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:40:12 #52
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_82146020
Nou lekker komt ze thuis en geeft ze je een tongzoen, terwijl ze vanmiddag nog een lul in dr bek heeft gehad
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_82146285
Als mijn vriend bi was, net als jij, dan zou ik het oke vinden als hij ook met mannen naar bed zou (willen) gaan. Da's iets wat ik hem dan niet kan geven, dus zou ik daar ook niet jaloers om zijn. Trio's met een man erbij zou ik ook niet zo erg vinden, hehe... Echter als mijn vriend dan met andere vrouwen het bed zou delen, zou ik daar wel jaloers om zijn!! En aangezien ik niet bi ben (jouw vriendin is dit wel neem ik aan, aangezien je zegt dat jullie ook samen wel eens met anderen vrijen) zal het er bij mij nooit van komen dat mijn vriend (met of zonder mijn bijzijn) met een andere vrouw vrijt.

Ik vind jouw regels trouwens onmisbaar in een open relatie: Ben er eerlijk over en doe het buiten de deur altijd veilig! Als je echt van je vriendin houdt, laat je haar nooit en te nimmer risico lopen.
pi_82146705
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:38 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik zou het niet kunnen aanhoren dat die persoon thuis komt en verteld hoe lekker de seks met een ander is geweest
Moet je je voorstellen, kom je thuis en heb je zin in seks, krijg je iets van: Sorry schat, Romano is net al over me heen geweest, ik heb nu even geen zin.

Ieder z'n eigen ding maar geef mij maar monogamie!
You sunk my battleship! :o
pi_82151110
Overigens ook opvallend hoe de link altijd direct naar seks wordt gelegd, zo van een open relatie willen mensen omdat ze seks met anderen willen. Seks is één van de dingen, je kan ook op allerlei andere manieren relaties hebben met mensen.
zelfde als diginoob
  maandag 31 mei 2010 @ 17:14:08 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82151157
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:13 schreef diginoob2 het volgende:
Overigens ook opvallend hoe de link altijd direct naar seks wordt gelegd, zo van een open relatie willen mensen omdat ze seks met anderen willen. Seks is één van de dingen, je kan ook op allerlei andere manieren relaties hebben met mensen.
Dat noem je dan toch gewoon vriendschappen?
pi_82151257
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je neemt me de woorden uit de mond.
You sunk my battleship! :o
pi_82151712
quote:

[..]

Kijk Hoef ik het niet te zeggen
  maandag 31 mei 2010 @ 17:25:31 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82151746
quote:

Ik vind seksualiteit inderdaad toch wel het hoofdbestanddeel van een open relatie. Zou het zelf niet kunnen, ben ik te jaloers en egocentrisch voor, denk ik. Maar als je er beide plezier aan beleeft, met en zonder elkaar, dan lijkt het me best een prettige 'overeenkomst'. Helaas not for me .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 31 mei 2010 @ 17:43:01 #60
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_82152566
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind seksualiteit inderdaad toch wel het hoofdbestanddeel van een open relatie. Zou het zelf niet kunnen, ben ik te jaloers en egocentrisch voor, denk ik. Maar als je er beide plezier aan beleeft, met en zonder elkaar, dan lijkt het me best een prettige 'overeenkomst'. Helaas not for me .
wat zij zegt
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_82155966
Ja, alleen mijn vriendin weet het niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82157655
quote:

[..]

Oja laat maar krijgen we die discussie weer..waarin iedereen gaat roepen dat seks een relatie maakt want zonder seks is het een vriendschap.
zelfde als diginoob
pi_82157772
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

Oja laat maar krijgen we die discussie weer..waarin iedereen gaat roepen dat seks een relatie maakt want zonder seks is het een vriendschap.
Voor mij werkt het zo wel ivm een open relatie. Ik ben gek op één meid. Echt verliefd ende zo. Ik ben niet poli-amoreus. Dus ja, een open relatie is voor mij alleen seks. En een andere relatie die ik naast mijn vriendin heb, is een vriendschap.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:33:50 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82157783
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

Als je het er niet over wil hebben, dan heb je het er niet over. Simpel.
  Licht Ontvlambaar maandag 31 mei 2010 @ 22:12:20 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_82167459
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik vraag mij wel eens af hoe open de open-relatie-uitoefeners daarin zijn 'naar hun kinderen toe'.
Goeie vraag, op dit moment speelt het nog niet zo omdat ze er niet echt mee bezig is. Nou ja, met seks dan, wel met hoe relaties in elkaar zitten. Dat papa en mama niet getrouwd zijn, dat sommige mensen hun relatie verbreken (heeft ze nu een paar keer van kort bij meegemaakt) en dat ze wil trouwen met twee verschillenden vriendjes... Van mij mag ze

Ik ben ook niet van plan het aan de grote klok te hangen. Ze zal van mij overal uitleg over krijgen als ze vragen heeft. Maar ik denk niet dat ze erop zitten wachten om vertelt te krijgen dat er sprake zou zijn van open relatie of BDSM bijvoorbeeld. Als kind wil je zoiets helemaal niet weten volgens mij...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_82178386
Prima dat het werkt voor anderen. Ik houd van monogamie.
Daar zit je dan.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:45:09 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82178859
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:12 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Goeie vraag, op dit moment speelt het nog niet zo omdat ze er niet echt mee bezig is. Nou ja, met seks dan, wel met hoe relaties in elkaar zitten. Dat papa en mama niet getrouwd zijn, dat sommige mensen hun relatie verbreken (heeft ze nu een paar keer van kort bij meegemaakt) en dat ze wil trouwen met twee verschillenden vriendjes... Van mij mag ze

Ik ben ook niet van plan het aan de grote klok te hangen. Ze zal van mij overal uitleg over krijgen als ze vragen heeft. Maar ik denk niet dat ze erop zitten wachten om vertelt te krijgen dat er sprake zou zijn van open relatie of BDSM bijvoorbeeld. Als kind wil je zoiets helemaal niet weten volgens mij...
Lijkt mij ook. Het lijkt mij een levensstijl waar je bewust voor kunt kiezen als je al enigszins 'volwassen' bent in je seksualiteit: vooral goed weet wat je wel en niet wil en daarin je eigen grenzen kunt en durft aan te geven. Het lijkt me niet een voorbeeld dat tijdens de vormende jaren heel prominent op de voorgrond zou moeten staan.
pi_82180219
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:26 schreef Csbs het volgende:
Prima dat het werkt voor anderen. Ik houd van monogamie.
Dat. Ik zou het zelf denk ik niet echt willen of kunnen, maar als er mensen zijn die dat helemaal te gek vinden, why not?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_82194134
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:08 schreef stbabylon het volgende:

Het bevalt me prima, we hebben seks met wie we maar willen (soms ook samen), en de enige 'regels' die we hebben is dat we het de andere altijd vertellen en dat het veilig gebeurt.

Wij doen het omdat het lekker is. Maar voor mij staat wel op één dat ik haar het plezier gun, en daarna pas dat ik met andere mensen naar bed kan. Ik ben gek op haar, en wil dat zij gewoon een leuke tijd heeft. En dat hoeft niet altijd met mij

Maar..als zij nu besluit om actief op zoek te gaan naar contacten via allerlei dating en chatsite's en daardoor elke dag wel zou kunnen en misschien wel afspreekt met iemand, wat vind je er dan van? wel dat ze de afspraak nakomt dat ze het achteraf vertelt natuurlijk.
pi_82195526
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dit.
pi_82196607
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:14 schreef _BNC_ het volgende:

[..]

Maar..als zij nu besluit om actief op zoek te gaan naar contacten via allerlei dating en chatsite's en daardoor elke dag wel zou kunnen en misschien wel afspreekt met iemand, wat vind je er dan van? wel dat ze de afspraak nakomt dat ze het achteraf vertelt natuurlijk.
Wat geeft je het idee dat het allemaal theoretisch is, en dat zij (en ik) dat niet doet?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:12:31 #72
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_82196938
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wat geeft je het idee dat het allemaal theoretisch is, en dat zij (en ik) dat niet doet?
Omdat het ver van ze af staat en het binnen hun kader als iets onmogelijks gezien wordt.
Niets mis mee natuurlijk, evenmin met een open relatie als je er beiden volledig achter staat en ook na verloop van tijd mee om kunt gaan.

Ik heb zelf een keer een open relatie gehad enkele jaren terug, het was heerlijk (vast ook omdat het vernieuwend, spannend en apart was) en onder de juiste voorwaarden zou ik het zo weer (kunnen) doen.
Maar ik begrijp net zo goed dat velen er niet aan moeten denken en lichte kotsneigingen krijgen, puur vanuit het gevoel dat je genoeg hebt aan elkaar, bewust voor de ander gekozen hebt en maar moet leven met de omstandigheden en eventuele minpunten van de ander.
Toen ik het eenmaal aan m'n directe omgeving vertelde kreeg ik direct reacties als "Dan had je geen relatie moeten nemen en lekker blijven rondneuken" en "Dan hou je niet van elkaar", dat geeft best aardig weer hoe anderen er naar kijken en die kijk op zaken zal pas veranderen als het algemeen geaccepteerder wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')