abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82063047
Zijn er hier op Fok! nog eigenlijk wat mensen met een open relatie die hier ook vrij voor uitkomen?

En zo ja, in hoeverre weet je omgeving dat? Alleen vrienden, of familie en ouders ook? Op je werk?

Verder, hoe bevalt het? En hoe ver ga je hierin? Waarom doe je het?

TS begint

Ik heb dus een open relatie. Mijn vrienden weten dit, maar ouders/familie of op het werk hoeven ze dat (nog) niet te weten. Daar praat ik sowieso niet mee over mijn seksleven, dus tsja.

Het bevalt me prima, we hebben seks met wie we maar willen (soms ook samen), en de enige 'regels' die we hebben is dat we het de andere altijd vertellen en dat het veilig gebeurt.

Wij doen het omdat het lekker is. Maar voor mij staat wel op één dat ik haar het plezier gun, en daarna pas dat ik met andere mensen naar bed kan. Ik ben gek op haar, en wil dat zij gewoon een leuke tijd heeft. En dat hoeft niet altijd met mij
pi_82063066
Ik heb 3 open relaties. Nah'm say'n
pi_82063292
dat noem ik dan eigenlijk geen open relatie meer
ach als je het zelf fijn vind gewoon doen.

Want waarvoor is je "huidige vriend(in)" er dan? Wat is er specialer met haar dan met de andere.

Anders zou ik het gewoon scharrelen noemen ofzo
-
pi_82063372
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
dat noem ik dan eigenlijk geen open relatie meer
ach als je het zelf fijn vind gewoon doen.

Want waarvoor is je "huidige vriend(in)" er dan? Wat is er specialer met haar dan met de andere.

Anders zou ik het gewoon scharrelen noemen ofzo
Liefde. Ik ben verliefd op mijn vriendin. En met haar doe ik veel meer dingen dan alleen seks.
pi_82063487
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:19 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Liefde. Ik ben verliefd op mijn vriendin. En met haar doe ik veel meer dingen dan alleen seks.
Oke. En met de anderen alleen seks?
Ja als jullie het zelf gewoon fijn bij voelen en het allebei willen is er geen probleem.
Als je elkaar maar ook gewoon de aandacht geeft
-
pi_82063507
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:23 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Oke. En met de anderen alleen seks?
Ja als jullie het zelf gewoon fijn bij voelen en het allebei willen is er geen probleem.
Als je elkaar maar ook gewoon de aandacht geeft
Ik vroeg ook niet of het een probleem is

Ik weet dat het geen probleem is
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:25:33 #7
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_82063539
Ik kan het me niet voorstellen, als ik echt verliefd op m'n partner ben deel ik haar met niemand.
pi_82063572
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:25 schreef Torrio het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen, als ik echt verliefd op m'n partner ben deel ik haar met niemand.
Dat zie ik dus anders. Omdat ik echt verliefd ben wil ik het beste voor haar. En aangezien we allebei ernstig van seks houden, doen we dat op een andere manier
pi_82063590
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vroeg ook niet of het een probleem is

Ik weet dat het geen probleem is
weet ik

ik geef alleen mijn mening dat ik het niet zou willen. Kan ik net zo goed geen relatie aan gaan en met die persoon leuke dingen doen en dan seksueel in contact zijn.

Zie dan ook vrijwel geen verschil maar dat is mijn mening. Als ik een relatie heb ga ik het niet delen. Als ik ga scharrelen boeit het me geen flikker
-
pi_82063596
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat zie ik dus anders. Omdat ik echt verliefd ben wil ik het beste voor haar. En aangezien we allebei ernstig van seks houden, doen we dat op een andere manier
ernstig van seks houden? maar je behoeftes kun je niet bevredigen met elkaar ?
-
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:28:18 #11
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_82063603
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Maar de sex kan je toch ook samen vaak beleven? Tenzij je niet capabel bent tot prestaties in bed, kan ik zelf geen reden verzinnen waarom ze met een ander sex moet hebben..
pi_82063619
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:27 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

weet ik

ik geef alleen mijn mening dat ik het niet zou willen. Kan ik net zo goed geen relatie aan gaan en met die persoon leuke dingen doen en dan seksueel in contact zijn.

Zie dan ook vrijwel geen verschil maar dat is mijn mening. Als ik een relatie heb ga ik het niet delen. Als ik ga scharrelen boeit het me geen flikker
Maar er zit een verschil tussen leuke dingen doen en seksueel in contact zijn aan de ene kant en verliefd zijn, leuke dingen doen en seksueel in contact zijn
pi_82063645
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:28 schreef Torrio het volgende:

[..]

Maar de sex kan je toch ook samen vaak beleven? Tenzij je niet capabel bent tot prestaties in bed, kan ik zelf geen reden verzinnen waarom ze met een ander sex moet hebben..
Wij hebben fantastische seks. En we vinden het heerlijk om samen seks te hebben. Daarnaast houden we van de afwisseling van het seks hebben met anderen.
pi_82063710
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Maar er zit een verschil tussen leuke dingen doen en seksueel in contact zijn aan de ene kant en verliefd zijn, leuke dingen doen en seksueel in contact zijn
maar waarom niet genoeg aan seks met elkaar.
ik vind het maar apart.
Afwisseling seks met anderen, dan heb je ook niet genoeg aan de seks met elkaar

Kom je dan thuis en zeg je ? Ja schat ik heb net heerlijke seks gehad met die en die echt geweldig ?
-
  † In Memoriam † zaterdag 29 mei 2010 @ 16:32:41 #15
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_82063714
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:25 schreef Torrio het volgende:
quote:

[..]

x2!
pi_82063722
quote:

[..]

Omdat het kán?

Het is maar sex, hoor. Ik neem aan dat je weleens een vrouw ziet waarvan je denkt 'hmm... daar kan ik wel een truukje op'. Dan is er toch niets op tegen om dat dan ook te kunnen doen?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:33:22 #17
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_82063733
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wij hebben fantastische seks. En we vinden het heerlijk om samen seks te hebben. Daarnaast houden we van de afwisseling van het seks hebben met anderen.
Chapeau dat jullie dat kunnen dan.

In een relatie vind ik sex een bindmiddel voor elkaar, niet voor buitenstaanders. Dus vreemdgaan bestaat bij jullie niet? Ze kan je niet figuurlijk naaien zeg maar.
pi_82063746
Ik zou sowieso nooit door iemand anders laten bepalen met wie ik wel en niet naar bed ga.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:34:58 #19
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_82063767
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:32 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Omdat het kán?

Het is maar sex, hoor. Ik neem aan dat je weleens een vrouw ziet waarvan je denkt 'hmm... daar kan ik wel een truukje op'. Dan is er toch niets op tegen om dat dan ook te kunnen doen?
Ja tuurlijk denk ik dat, maar uit respect en liefde voor m'n vrouw/vriendin blijft het bij denken aan. Dingen kunnen weerstaan bepaald ook een groot deel van m'n zelfrespect, ik ben geen hond die elk vrouwtje bespringt.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:35:11 #20
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_82063772
Prima idee. Liefde en lust zijn 2 verschillende dingen..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_82063785
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:33 schreef Torrio het volgende:

[..]

In een relatie vind ik sex een bindmiddel voor elkaar, niet voor buitenstaanders. Dus vreemdgaan bestaat bij jullie niet? Ze kan je niet figuurlijk naaien zeg maar.
Vreemdgaan bestaat wel Als één van ons met iemand naar bed gaat, en dat geheim houdt, is dat wel een soort van vreemdgaan. Het ergste aan vreemdgaan (vind ik) is ook niet de seks, maar het vertrouwen schaden.
  † In Memoriam † zaterdag 29 mei 2010 @ 16:36:06 #22
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_82063794
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:33 schreef Torrio het volgende:

[..]

Behalve als de afspraak is dat je vooraf doorgeeft dat je met een ander naar bed gaat. Als je het naderhand opbiecht ga je dan vreemd?
pi_82063814
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:34 schreef Torrio het volgende:

[..]

Ja tuurlijk denk ik dat, maar uit respect en liefde voor m'n vrouw/vriendin blijft het bij denken aan. Dingen kunnen weerstaan bepaald ook een groot deel van m'n zelfrespect, ik ben geen hond die elk vrouwtje bespringt.
Maar dan doe je dat dus, omdat je vriendin vindt dat je dat niet zou moeten doen.

Volgens mij is het nog altijd jouw leven en bepaal jij, binnen de grenzen van de wet, wat je daarmee doet, toch? Je kunt het immers ook omdraaien; jouw vriendin zou het je best moeten kunnen gunnen dat je plezier hebt met iemand anders.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_82063825
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:32 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

maar waarom niet genoeg aan seks met elkaar.
ik vind het maar apart.
Afwisseling seks met anderen, dan heb je ook niet genoeg aan de seks met elkaar

Kom je dan thuis en zeg je ? Ja schat ik heb net heerlijke seks gehad met die en die echt geweldig ?
Ik zeg ook dat we niet genoeg hebben aan de seks met elkaar. Als dat zo was, hoefde de open relatie ook niet. Maar dan heb ik het niet over kwantiteit of kwaliteit waar we niet genoeg aan hebben.
pi_82063874
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Vreemdgaan bestaat wel Als één van ons met iemand naar bed gaat, en dat geheim houdt, is dat wel een soort van vreemdgaan. Het ergste aan vreemdgaan (vind ik) is ook niet de seks, maar het vertrouwen schaden.
ja maar ze kan altijd zeggen ik ga met die, die , en die naar bed.
Het maakt nooit een zak uit dus ?

Ik zou het niet kunnen aanhoren dat die persoon thuis komt en verteld hoe lekker de seks met een ander is geweest
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')