Ach welnee, het is harstikke goedkoop om zoiets op zo'n manier om te kopen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:48 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hoezo is dat terecht? Vrouwen gebruiken hun lichaam om bijna alles te krijgen, waarom dit dan niet?
Klopt. Tegenwoordig kan je zelfs foto's maken met je mobiel. Kost niks extra's.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach welnee, het is harstikke goedkoop om zoiets op zo'n manier om te kopen.
ff weer opzoekenquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef Chowi het volgende:
Hoe komt het? Misschien moet je eerst masturberen, René. Dan maakt je lichaam namelijk een slaaphormoon aan. Bij mannen dan. Might just do the trick.
duh.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
ff weer opzoekenKom wat moeilijk in slaap vanavond
!
Daarom gaat hij jouw pic natuurlijk opzoeken.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:31 schreef Chowi het volgende:
Hoe komt het? Misschien moet je eerst masturberen, René. Dan maakt je lichaam namelijk een slaaphormoon aan. Bij mannen dan. Might just do the trick.
Een verzameltopic...quote:Op zondag 30 mei 2010 00:33 schreef Chowi het volgende:
Maar waar staan die dan? Is daar een speciaal topic voor ofzo, tietenpics van mods?. Daar staat me niets van bij.
We hebben het over jouw tieten.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:29 schreef Renesite het volgende:
Die tieten van Chowi.... O man o man, die staan nog wel achter de schermen.
'We'?quote:
Haha, maar ik ben mod geworden door met een FA te neuken, dus er staan helemaal geen foto's van mij in het bestand.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een verzameltopic...
'Nieuwe blauwe dames HIERRR melden'
Daar staan voorbeelden hoe ex-mods dat hebben aangepakt. Mogelijk is die foto uit jouw sollicitatiemail er ook gewoon bij gepakt. Betreffende FA/A zou je hier op kunnen aanspreken.
Desalniettemin zie ik pronte borstjes
Ik tel voor 3.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
'We'?
SORRY? Jij en je meervoudige persoonlijkheden?
Dan zijn ze nep.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha, maar ik ben mod geworden door met een FA te neuken, dus er staan helemaal geen foto's van mij in het bestand.
quote:Op zondag 30 mei 2010 08:26 schreef BroodjePindakaas het volgende:
CHOWI POST NOU EENS PICS VAN JE TIETEN
Waarom? Er zijn op internet zóveel tetten te vinden. Waarom moet je nou per se de mijne hebben?quote:Op zondag 30 mei 2010 08:26 schreef BroodjePindakaas het volgende:
CHOWI POST NOU EENS PICS VAN JE TIETEN
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn op internet zóveel tetten te vinden. Waarom moet je nou per se de mijne hebben?
Heb gehoord dat je pronte tietjes hebtquote:Op zondag 30 mei 2010 12:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn op internet zóveel tetten te vinden. Waarom moet je nou per se de mijne hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |