Het kan wel maar dan wordt onvermijdelijk geweld aangedaan aan één van de andere democratische principesquote:Op maandag 31 mei 2010 20:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, als VVD nou daadwerkelijk goede plannen hadden, kregen ze mijn stem ook wel. En het is natuurlijk naïef te denken dat partijen veel stemmen krijgen omdat ze het met de ideeën eens zijn. Dat kan ik me niet voorstellen.
Waarom zou je op een partij stemmen waar je het niet mee eens bent? Of beter gezegd, er moeten toch wel een paar punten zijn waar je het mee eens bent voor je op een partij gaat stemmen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:07 schreef sitting_elfling het volgende:
En het is natuurlijk naïef te denken dat partijen veel stemmen krijgen omdat ze het met de ideeën eens zijn. Dat kan ik me niet voorstellen.
Dom volk geworden.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:06 schreef TNA het volgende:
Jammer dat zo weinig mensen de VVD kunnen doorzien, maar het is niet anders.
De uitzending van Netwerk was helaas erg tendentieus. Jammer, want er valt genoeg af te dingen op het sociale beleid van de VVD, maar dat lukt nooit als men in extremen praat. Maar goed, het beeld dat alleen rechts met keiharde maatregelen het land uit de crisis kan loodsen, is veel te sterk om onwaar te bewijzen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mensen doorzien de VVD prima, sterker nog, de kans is groot dat mensen het al prima doorzagen voor de uitzending van Netwerk. Dat zou verklaren waarom er nu geen terugval is maar juist een stijging.
quote:12. The security of the rights of man and of the citizen requires public military forces. These forces are, therefore, established for the good of all and not for the personal advantage of those to whom they shall be intrusted.
13. A common contribution is essential for the maintenance of the public forces and for the cost of administration. This should be equitably distributed among all the citizens in proportion to their means.
Wanneer ga je het land uit?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dom volk geworden.
Kortzichtigheid troef. Schaam me dood hier bij te moeten horen.
VVD gaf toe dat de bijstandsmoeder er tot 520 euro per jaar op achteruit gaat. De rijke ondernemer zou er 1800 euro bij krijgen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mensen doorzien de VVD prima, sterker nog, de kans is groot dat mensen het al prima doorzagen voor de uitzending van Netwerk. Dat zou verklaren waarom er nu geen terugval is maar juist een stijging.
Heel veel beweringen over de PvdA ook maar die worden geslikt als zoete koek door de media en de burgersquote:Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef TNA het volgende:
[..]
De uitzending van Netwerk was helaas erg tendentieus. Jammer, want er valt genoeg af te dingen op het sociale beleid van de VVD, maar dat lukt nooit als men in extremen praat. Maar goed, het beeld dat alleen rechts met keiharde maatregelen het land uit de crisis kan loodsen, is veel te sterk om onwaar te bewijzen.
Ja, dat is de volgende stap van rechts. Mensen het land uitzetten. Vervolgens willen die andere landen die mensen niet hebben. Opvangkampen dan maar. Veel te duur natuurlijk, dus.....quote:
Engels is ook een ontzettend belangrijke taal. Heel veel wetenschappelijke artikelen zijn bijvoorbeeld in het Engels, ook wordt steeds meer onderwijs in het Engels gegeven om het onderwijs beter internationaal toegankelijk te maken. Ik ben nu met mijn scriptie bezig, de artikelen die ik gebruik zijn Nederlandstalig of Engelstalig, en verder nog wat Duitstalige rapporten. Frans heb ik gewoon niet nodig, en daarom heb ik het ook niet gekozen op de middelbare school.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef Klopkoek het volgende:
Helaas van meer medelanders. Daar heeft de VVD wel voor gezorgd. Dat Nederlanders amper meer Frans en Duits kunnen. Wel krijgen de nederlandse kindertjes tegenwoordig bijna evenveel lesuren engels als nederlands op school. Waardoor deze kindertjes (zeker in combinatie met het internettijdperk van vandaag de dag) louter worden geindoctrineerd door de angelsaksische corporate media
Die hebben geen machtige werkgevers. Kom je dus niet zo makkelijk binnenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als ik naar Scandinavië zou kunnen: morgen.
Kom je niet makkelijk binnen nee. Maar ik heb niks meer met dit volk intussen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die hebben geen machtige werkgevers. Kom je dus niet zo makkelijk binnen
Een schandaal. En nederland loopt voorop in dat weggooien van onze cultuur.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Engels is ook een ontzettend belangrijke taal. Heel veel wetenschappelijke artikelen zijn bijvoorbeeld in het Engels, ook wordt steeds meer onderwijs in het Engels gegeven om het onderwijs beter internationaal toegankelijk te maken. Ik ben nu met mijn scriptie bezig, de artikelen die ik gebruik zijn Nederlandstalig of Engelstalig, en verder nog wat Duitstalige rapporten. Frans heb ik gewoon niet nodig, en daarom heb ik het ook niet gekozen op de middelbare school.
Heb je van de afgelopen week nog steeds niet geleerd dat je met overdrijven over de gevolgen van de VVD ze alleen maar sterker maak? Dus, wat denk je dat we krijgen ipv opvangkampen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, dat is de volgende stap van rechts. Mensen het land uitzetten. Vervolgens willen die andere landen die mensen niet hebben. Opvangkampen dan maar. Veel te duur natuurlijk, dus.....
Hup hup, van die bank af met je luie donder en werken.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dom volk geworden.
Kortzichtigheid troef. Schaam me dood hier bij te moeten horen.
Ja, en het was nog niet in je opgekomen dat een hoop mensen het daar mee eens zijn? En de kiezers kijken natuurlijk ook gewoon verkiezingsprogramma's door, het is goed mogelijk dat veel VVD-stemmers al op de hoogte waren van deze uitwerking van de VVD plannen en juist daarom voor de VVD hebben gekozen in de peilingen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:12 schreef EchtGaaf het volgende:
VVD gaf toe dat de bijstandsmoeder er tot 520 euro per jaar op achteruit gaat. De rijke ondernemer zou er 1800 euro bij krijgen.
De essentie van de uitzending blijft dus fier overeind.
Maakt niet meer uit hoor. Dit volk is knettergek geworden. Daar is niet tegen te vechten.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Heb je van de afgelopen week nog steeds niet geleerd dat je met overdrijven over de gevolgen van de VVD ze alleen maar sterker maak? Dus, wat denk je dat we krijgen ipv opvangkampen?
Zijn we aan het flirtenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
CDA/VVD/PVV.
Wordt echt heel leuk hier.
Da's inderdaad een slechte keuze. De VVD moet nu de kans grijpen een liberale regering te maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
CDA/VVD/PVV.
Wordt echt heel leuk hier.
Als dat zo is dan is het nog veel erger gesteld met dit volk: asociaal dus.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, en het was nog niet in je opgekomen dat een hoop mensen het daar mee eens zijn? En de kiezers kijken natuurlijk ook gewoon verkiezingsprogramma's door, het is goed mogelijk dat veel VVD-stemmers al op de hoogte waren van deze uitwerking van de VVD plannen en juist daarom voor de VVD hebben gekozen in de peilingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |