Ja graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:53 schreef Thanaz het volgende:
misschien wat handig als de mooiboys van fok ook even reageren..
Ze zijn allemaal lelijk. Dat was toch de bedoeling?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:02 schreef Thanaz het volgende:
dan is het waarschijnlijk oozo.. nu al drie stemmen..![]()
welke van Oozoo vinden jullie de mooiste.
Nou Paul, ga jij je ook maar als een mooiboy kleden. Dan weet iedereen gelijk dat je een stront mongool bent.quote:
ach alles wat riekt naar hipheid en niet alternatief is is per definitie voor mooiboys die overigens de as van het kwaad zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:25 schreef Apotheose het volgende:
wtf is er nou weer mis met oozoo? Is dit nu weer de nieuwe trend op fok? Dit merk afkraken?
je hebt de behuizing in twee groottes 45 en 50mm, voor welke ga je..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
die ik net postte, vrij simpel design, wel grote wijzerplaat die mooi wit is en bruin bandje, als je een site vind om hem te bestellen moet je hem ff posten dan haal ik em zelf ook ff
de grootste, blijft me mouw er mooi onder zitten hahaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:55 schreef Thanaz het volgende:
[..]
je hebt de behuizing in twee groottes 45 en 50mm, voor welke ga je..
je kan em bestellen bij ikwileenhorloge punt nl..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
de grootste, blijft me mouw er mooi onder zitten haha
heb je daar speciaal een kloon voor aangemaakt..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:00 schreef Horlogetik het volgende:
Voor mooie en horloges shop ik altijd bij XXL Watches
Nou die was ook nog niet genoemdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:00 schreef Horlogetik het volgende:
Voor mooie en horloges shop ik altijd bij XXL Watches
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |