Lays heeft hun chips enkele jaren geleden gewoon verneukt, toen is er een tijdje geweest dat geen van de grote merken eetbaar waren, maar ongeveer een jaar geleden werd Croky ineens beterquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:42 schreef Wing het volgende:
Croky Paprika
Lays Paprika![]()
Bij Croky moet je er alleen voor Bolognese en Sate zijn.
Hmmmm.... de overige Croky heb ik heel lang niet meer gekocht. Maar als ik je verhaal mag geloven kan ik toch beter naar de ALDI lopenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Lays heeft hun chips enkele jaren geleden gewoon verneukt, toen is er een tijdje geweest dat geen van de grote merken eetbaar waren, maar ongeveer een jaar geleden werd Croky ineens beter
Woa! goed product als usernamequote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:59 schreef Winner_Taco het volgende:
Ze bakken toch allebei in Equisun zonnebloemolie ?
Ik maak ze tegenwoordig zelfquote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:00 schreef Wing het volgende:
[..]
Woa! goed product als username![]()
Zijn ze nog ergens te koop?
Klopt. En het productieadres is dus ook hetzelfdequote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:59 schreef Winner_Taco het volgende:
Ze bakken toch allebei in Equisun zonnebloemolie ?
Hmmm... dat wil nog niets zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Klopt. En het productieadres is dus ook hetzelfde.
Hoe kom je daar nu weer bij ?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:09 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
equisun: is dat vet afkomstig van paarden geslacht in de zonninge, zuidelijk Europese landen?
Ik heb jaren geleden in een brouwerij gewerkt. Daar maakten ze ook Schultenbrau en Karlsquell. Sterker nog: Als de lege blikjes van het premium-merk op waren en er was nog bier over, dan spoelden ze dat niet weg, maar vulden het gewoon af als zo'n Aldi-merk...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:09 schreef Wing het volgende:
[..]
Hmmm... dat wil nog niets zeggen natuurlijk.
Misschien ander ingrediënten en bereidingswijze. Dit verhaal doet mij denken aan een onderzoek naar verschillende bieren. Zo is bavaria en een ander b-merk bier ook op dezelfde plaats geproduceerd. Je kan de complete documentaire hier zien: http://sites.rvu.nl/page/654/nl
Zou dat niet teveel vertraging opleveren in het productieproces? denk dat de productie gewoon doorelkaar heenloopt net als in een fabriek waar ik heb gewerkt voor lesgeld. Ook daar werden evrschillende merken (in dit geval kip) gewoon door elkaar heen gemaakt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:09 schreef Wing het volgende:
[..]
Hmmm... dat wil nog niets zeggen natuurlijk.
Misschien ander ingrediënten en bereidingswijze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop