dat is dan wel weer een mooi staaltje "dedication"...quote:50 Cent ging van stoere, stevige rapper naar een skeletachtig uiterlijk. Hij is nog amper te herkennen.
Hij choqueert zijn fans met zijn nieuwe voorkomen. De hip-hop ster heeft enkele foto's op zijn blog gepost waarop zijn dramatische gewichtsverlies duidelijk te zien is.
Maar 50 Cent ging niet zomaar op dieet, hij deed het voor zijn nieuwe film 'Things Fall Apart'. In de film speelt hij een voetbalspeler die de diagnose van kanker te horen krijgt.
De rapper schreef het verhaal gebaseerd op een vriend die stierf aan de ziekte. Voor de rol verloor hij zomaar even 24 kilo en hij showt zijn nieuwe skinny-look op zijn website. Als titel bij de foto's staat er te lezen: '50 Cent's Shocking Slim-Down!'
50 Cent schreef erbij: 'Ik verloor 24 kilo voor de film, ik was uitgehongerd.' Hij verloor al dat gewicht door te overleven op een vloeibaar dieet en hij spendeerde drie uur per dag op een loopband.
Dat dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:24 schreef Torrio het volgende:
Tering, opeens een beetje respect voor die man
Edit, als het hem echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, doet me denken aan de rol van Robert Downey Jr. in Tropic Thunder.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:25 schreef gnilrednoz het volgende:
respect voor hem en ben benieuwd naar de filmals je dit wil doen voor een filmrol neem je het dus wel echt serieus.
Wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje. En zeker geen twee.quote:
Ha ha haquote:Op vrijdag 28 mei 2010 03:24 schreef fredjanssen het volgende:
25 cent? zal wel met de euro te maken hebben...
Ja precies, heel knap dat je je huid operatief donker laat maken en na de film weer lichter.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:31 schreef Dynd het volgende:
[..]
Inderdaad, doet me denken aan de rol van Robert Downey Jr. in Tropic Thunder.
Ik bedoel zo extreem diep opgaan in je rol.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:55 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja precies, heel knap dat je je huid operatief donker laat maken en na de film weer lichter.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:08 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik bedoel zo extreem diep opgaan in je rol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |