Een bakkiequote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:16 schreef El_Matador het volgende:
Jij hebt een bakkie op.
Iedereen is een beetje narcist als het goed is.
lol is dat zo?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:17 schreef Krantenman het volgende:
Als het een vriendelijke narcist is: leuk meepraten (niet te vaak uitnodigen aan tafel, wordt vermoeiend), en dan achter zijn/haar rug roddelen.![]()
Daar kunnen ze niet tegen.
Da's Haags. Je hebt gedronken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:18 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Een bakkie![]()
Kwenie wat je daarmee bedoeld maar ok
Nee ik ben geen narciste...totaal niet zelfs ik denk eerder nog aan anderen dan aan mijzelf.
Nou ja, hun zelfbeeld is toch het allerbelangrijkste?quote:
Ik weet het toch allemaal beter. Als jij achter mijn rug om over me wil roddelen moet je dat vooral niet laten, maar ga er ook alsjeblieft niet vanuit dat ik mijn zelfbeeld daardoor aanpas. Ik ben immers de beste en achter iemands rug om roddelen is een teken van zwakte.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:22 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nou ja, hun zelfbeeld is toch het allerbelangrijkste?
Verder weet ik het ook niet hoor, ik kende alleen iemand die volstrekt aan je beschrijving voldoet maar zwaar uitging en dronk. Uiteindelijk is hij (volgens mij door de roddels) daarmee gestopt. (Het zou ook wel kunnen zijn dat het kwam door gezondheidsproblemen, die optie laat ik open.)
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's Haags. Je hebt gedronken.
Da's dom.
Een gekwetst mannenhatend wijf windt mij niet op nee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik heb niet gedronken, jij begint erover dus jij zult zelf wel met je bek in het biervat hangen oid.
tssssssks mannen die denken te weten wat ze denken te weten over vrouwen!
![]()
Narcisten ruikt nu
Kijk aan die matadore komt uit den mouwe!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een gekwetst mannenhatend wijf windt mij niet op nee.
Hier ook, maar dit is géén brabant.. doe maar radenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 07:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
zeggen we hier in brabant ook.
"even een bakkie doen" - even wat komen drinken
Dat is dan meestal koffie. Ach, misschien is het wel algemeen Nederlands en weet Zhe-Angel dat gewoon niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 07:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
zeggen we hier in brabant ook.
"even een bakkie doen" - even wat komen drinken
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:48 schreef aloa het volgende:
Narcisten.. zijn dat niet van die 'geslaagde mensen' die door list en bedrog denken weten dat ze een geweldig leven hebben.
Dat is dan toch echt jouw probleem.quote:Daar valt inderdaad niet mee om te gaan.
Goed om te zien dat we het nog es eens kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat gebruikt TS eigenlijk? Ze zegt dat ze niet drinkt.
Beter geweldig dan gewelddadig.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:20 schreef Rewiinded het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ook heel narcistisch was een tijdje terug, maar dit ben afgeleerd. Dus misschien kan ik je wat vertellen over de situatie.
Narcisten die vinden zichzelf zo verschrikkelijk goed omdat, je zal het niet raden, ze onzeker zijn.
Door zichzelf als "geweldig" e.d. aan te prijzen in de hoop dat andere mensen hen dan ook geweldig gaan vinden.
Jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat is dan toch echt jouw probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |