abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 mei 2010 @ 01:14:07 #1
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82050453
Dat vraag ik mij dus af, weten ze bewust waar ze mee bezig zijn?
En hoe ga je met zulke mensen om.
Soms moet je er wel mee omgaan met zulke vage figuren, leuk is anders, maar laten we stellen dat het soms niet anders kan.
Hoe reageer je op hun spelerij, en gemanipuleer, hun mega ego, het bewust willen kwetsen van iemand, of is het niet bewust?
Ik vind het een onbegrijpelijk iets.
Kan mij dus totaal niet inleven ook in hun denkwereld.
Het is dus een totale abracadabra voor mij.

Nee is bij hen vaak JA, en je woorden ketsen af tegen een muur, ze horen jou niet alleen zichzelf.
Ja maar ik...
Ik vind je niet aardig zeg je dan, om toch maar iets duidelijk te willen maken, ondertussen vreten ze toch bij je mee aan tafel en jij vraagt je af, HOE KRIJGEN ZE HET VOOR ELKAAR!!!!!!!!!??????

Ok ik overdrijf even stevig met dat laatste, maar om even aan te geven hoe het gaat met narcisten.
Ze vinden zichzelf echt weergaloos lekker en aantrekkelijk en overmatig intelligent.
Alles is shit, mensen, de wereld, whatever, behalve zijzelf.
Ze reageren kut op alles, hebben op alles kritiek, maar ze vinden zichzelf de meest vriendelijke personen die bestaan.
Kijk MIJ NU EENS GEWELDIG ZIJN!

Nou eh dat valt wel mee roep je nog zwakjes vanaf de zijlijn, vol ongeloof hoe iemand zo'n plaat voor de kop kan hebben.

Kennen jullie narcisten?
Ik ben wel heel benieuwd naar ervaringen nml.
En hoe krijg je ze een beetje tam?
Snollebolt
pi_82050517
Jij hebt een bakkie op.

Iedereen is een beetje narcist als het goed is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_82050528
Als het een vriendelijke narcist is: leuk meepraten (niet te vaak uitnodigen aan tafel, wordt vermoeiend), en dan achter zijn/haar rug roddelen.

Daar kunnen ze niet tegen.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 01:18:08 #4
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82050543
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:16 schreef El_Matador het volgende:
Jij hebt een bakkie op.

Iedereen is een beetje narcist als het goed is.
Een bakkie
Kwenie wat je daarmee bedoeld maar ok

Nee ik ben geen narciste...totaal niet zelfs ik denk eerder nog aan anderen dan aan mijzelf.
Snollebolt
  zaterdag 29 mei 2010 @ 01:18:37 #5
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82050556
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:17 schreef Krantenman het volgende:
Als het een vriendelijke narcist is: leuk meepraten (niet te vaak uitnodigen aan tafel, wordt vermoeiend), en dan achter zijn/haar rug roddelen.

Daar kunnen ze niet tegen.
lol is dat zo?
Snollebolt
pi_82050573
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:18 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Een bakkie
Kwenie wat je daarmee bedoeld maar ok

Nee ik ben geen narciste...totaal niet zelfs ik denk eerder nog aan anderen dan aan mijzelf.
Da's Haags. Je hebt gedronken.

Da's dom.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_82050642
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:18 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

lol is dat zo?
Nou ja, hun zelfbeeld is toch het allerbelangrijkste?

Verder weet ik het ook niet hoor, ik kende alleen iemand die volstrekt aan je beschrijving voldoet maar zwaar uitging en dronk. Uiteindelijk is hij (volgens mij door de roddels) daarmee gestopt. (Het zou ook wel kunnen zijn dat het kwam door gezondheidsproblemen, die optie laat ik open.)
pi_82050798
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:22 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Nou ja, hun zelfbeeld is toch het allerbelangrijkste?

Verder weet ik het ook niet hoor, ik kende alleen iemand die volstrekt aan je beschrijving voldoet maar zwaar uitging en dronk. Uiteindelijk is hij (volgens mij door de roddels) daarmee gestopt. (Het zou ook wel kunnen zijn dat het kwam door gezondheidsproblemen, die optie laat ik open.)
Ik weet het toch allemaal beter. Als jij achter mijn rug om over me wil roddelen moet je dat vooral niet laten, maar ga er ook alsjeblieft niet vanuit dat ik mijn zelfbeeld daardoor aanpas. Ik ben immers de beste en achter iemands rug om roddelen is een teken van zwakte.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  zaterdag 29 mei 2010 @ 01:31:16 #9
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82050838
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Da's Haags. Je hebt gedronken.

Da's dom.
Ik heb niet gedronken, jij begint erover dus jij zult zelf wel met je bek in het biervat hangen oid.
tssssssks mannen die denken te weten wat ze denken te weten over vrouwen!

Narcisten ruikt nu
Snollebolt
pi_82050898
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Ik heb niet gedronken, jij begint erover dus jij zult zelf wel met je bek in het biervat hangen oid.
tssssssks mannen die denken te weten wat ze denken te weten over vrouwen!

Narcisten ruikt nu
Een gekwetst mannenhatend wijf windt mij niet op nee.

zaterdag 29 mei 2010 @ 01:46:47 #11
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82051104
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een gekwetst mannenhatend wijf windt mij niet op nee.
Kijk aan die matadore komt uit den mouwe!
Jeetje........wie zegt dat ik het hier had over een man?????????

Dat maak jij er weer van...jezus man je bent psychiater voer hoor als je zo raar doet.
Snollebolt
pi_82051739
Op Fok stikt het van de narcisten.
pi_82051793
Narcisten zien vooral hun eigen waarheid, confronteer hun met ongelijk en je hebt een vriend(in) minder.
De meeste narcisten maken in hun redeneringen kleine fouten waardoor hun verhaal logisch lijkt, maar de werkerlijke feiten anders liggen.
Als je een situatie tegenkomt waarin de beoogde blind is voor de feiten, gooi die voor de voeten.
Het is zo en zo, wat denk je er nu van?
(9 vd 10 gaan draaien en opeen hetzelfde verhaal anders vertellen, of opeens over een ander onderwerp).
Laat ze inzien dat ze geen gelijk hebben, maar zeg dat niet want dat is geheid ruzie.
Eerlijk gezegd, ik heb veel vrienden daarom gelaten voor wat ze zijn.
En dat lucht op!
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_82052930
zeggen we hier in brabant ook.
"even een bakkie doen" - even wat komen drinken
-
pi_82053136
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 07:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hier ook, maar dit is géén brabant.. doe maar raden hoouudoee

@ TS: Ja, ik ben een narcist whahahahahahha *evil laugh. Mijn soort heeft meestal bepaalde redenen om zulk gedrag te vertonen, namelijk gewoon verschikkelijk goed zijn en te ownen als een eeuwig held.

Zo, ik schrik van mn narcistische opmerking Er schuilt weldegelijk eentje in me denk k
pi_82053353
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 07:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
Dat is dan meestal koffie. Ach, misschien is het wel algemeen Nederlands en weet Zhe-Angel dat gewoon niet.

pi_82053364
Narcisten.. zijn dat niet van die 'geslaagde mensen' die door list en bedrog denken dat ze een geweldig leven hebben.

Daar valt inderdaad niet mee om te gaan.
pi_82053644
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 08:48 schreef aloa het volgende:
Narcisten.. zijn dat niet van die 'geslaagde mensen' die door list en bedrog denken weten dat ze een geweldig leven hebben.
quote:
Daar valt inderdaad niet mee om te gaan.
Dat is dan toch echt jouw probleem.

pi_82054232
Wat gebruikt TS eigenlijk? Ze zegt dat ze niet drinkt.
pi_82054238
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 09:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat gebruikt TS eigenlijk? Ze zegt dat ze niet drinkt.
Goed om te zien dat we het nog es eens kunnen zijn.

pi_82054548
Ik moet toegeven dat ik ook heel narcistisch was een tijdje terug, maar dit ben afgeleerd. Dus misschien kan ik je wat vertellen over de situatie.

Narcisten die vinden zichzelf zo verschrikkelijk goed omdat, je zal het niet raden, ze onzeker zijn.

Door zichzelf als "geweldig" e.d. aan te prijzen in de hoop dat andere mensen hen dan ook geweldig gaan vinden.
pi_82054564
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 10:20 schreef Rewiinded het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ook heel narcistisch was een tijdje terug, maar dit ben afgeleerd. Dus misschien kan ik je wat vertellen over de situatie.

Narcisten die vinden zichzelf zo verschrikkelijk goed omdat, je zal het niet raden, ze onzeker zijn.

Door zichzelf als "geweldig" e.d. aan te prijzen in de hoop dat andere mensen hen dan ook geweldig gaan vinden.
Beter geweldig dan gewelddadig.

zaterdag 29 mei 2010 @ 10:31:15 #23
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82054735
Eerlijk gezegd, het zou me niet verbazen als Zhe-Angel narcistisch is.

Of anders heeft ze down syndroom.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_82055829
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 09:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Dat is dan toch echt jouw probleem.
Ja
  zaterdag 29 mei 2010 @ 11:54:51 #25
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_82056307
Negeren is het enige dat je kunt doen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')