Hij is drokne. Laat hemquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben met een kater aan het ontbijten
Als ik het me goed herinner dan ben ik gisteren in Bliss dronken geworden en zijn we nog heel even in de Strano geweest
Kutquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dit topic staat nu voor eeuwig in je mAT!![]()
tomasso is al vaker in het h topic geweestquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dit topic staat nu voor eeuwig in je mAT!![]()
Ik had geen keuze meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar kreeg je van hem de opdracht om hier weer te posten ?
Ssssstquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tomasso is al vaker in het h topic geweest
1 vak nog te gaan, en dan m'n Master doenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben je trouwens na je stage al afgestudeerd ?
en daarna 'kan' je pas terug op bezoek naar jo'burg ?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
1 vak nog te gaan, en dan m'n Master doen. Nog 3 jaar studeren
.
Wie?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh en je hebt pech want onze andere voetbalfan hier zit nu op pinkpop
Dat duurt nog wel ff, maar ik ga, hoop ik, 2 jaar van m'n Master in LA doenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daarna 'kan' je pas terug op bezoek naar jo'burg ?
So how are YOU doin' ?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:32 schreef Tomasso het volgende:
Dat duurt nog wel ff, maar ik ga, hoop ik, 2 jaar van m'n Master in LA doen.
ook al zo'n naar vervelend ver oordquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel ff, maar ik ga, hoop ik, 2 jaar van m'n Master in LA doen.
ik zit in Tilburg... stad van onheil, grimmigheid en bewolking... als de lucht niet kraak helder is, en de zon niet het vlees van je botten brand, dan is het geen mooi weer.. hoogstens "aangenaam"quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:59 schreef Ang3l het volgende:
Geen mooi zomers weer?? Waar zit jij? Wij hebben net buiten ontbeten en liggen in een tshirtje in de zon!
Ga weg Steve, het zal nooit iets worden tussen jij en ik, ik heb mijn zinnen op Tomasso gezet.quote:
Ik vind ze wel allemaal bijzonder dom kijken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:28 schreef Dosadi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om knap te zijn moet je die lege domme blik in je ogen hebben... anders kan je al geen model meer zijn, want dan zouden er gedachten en meningen opborrelen in de diepste krochten van hun geest, en dan zijn ze niet meer zo makkelijk te behandelen als vleespoppen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:40 schreef Keukenkast het volgende:
Ik vind ze wel allemaal bijzonder dom kijken.
Tevens een groot GOEDEMORGEN
Ik vind maar weinig van die mannen knap. En al die spieren voegen weinig toe.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:43 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Om knap te zijn moet je die lege domme blik in je ogen hebben... anders kan je al geen model meer zijn, want dan zouden er gedachten en meningen opborrelen in de diepste krochten van hun geest, en dan zijn ze niet meer zo makkelijk te behandelen als vleespoppen.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind maar weinig van die mannen knap. En al die spieren voegen weinig toe.
Geef mij maar een fijn zacht buikje, een mooi gezicht en iets te vertellen![]()
Edit: Geil zijn ze natuurlijk wel. Een beetje
ik schop mijn hond nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zou je je hond van die kerels afschoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |