En dan daarna tóch nog seks met 'm hebben.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
Oh! Oh! Oh! Ik had eerst ook nog gekookt voor hem!Ik helemaal me culinair uitsloven! Ik sta een uur in de keuken! Meneer prakt het allemaal samen, schuift het in 2 minuten in zijn mik. En op mijn vraag of het lekker was antwoord hij mijn kant opkijkend, ogen nog op de tv gericht : ja hoor
Weet je het zeker? Ik heb dus een droge bek, een enorm gebit en kan niet, ik herhaal, NIET pijpen.....quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:28 schreef pisnicht het volgende:
Je hebt gewoon een lompe boer getroffen, laten wij maar eens afspreken (na het zien van pics uiteraard)
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dan daarna tóch nog seks met 'm hebben.
Tsk tsk
Als de rest maar nat is en je goed kan koken. Ik ben sowieso meer een giverquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:29 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik heb dus een droge bek, een enorm gebit en kan niet, ik herhaal, NIET pijpen.....
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:29 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik heb dus een droge bek, een enorm gebit en kan niet, ik herhaal, NIET pijpen.....
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
Oh! Oh! Oh! Ik had eerst ook nog gekookt voor hem!Ik helemaal me culinair uitsloven! Ik sta een uur in de keuken! Meneer prakt het allemaal samen, schuift het in 2 minuten in zijn mik. En op mijn vraag of het lekker was antwoord hij mijn kant opkijkend, ogen nog op de tv gericht : ja hoor
Maar je naam doet vermoeden dat je van goldenshower-gays houdtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:31 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Als de rest maar nat is en je goed kan koken. Ik ben sowieso meer een giver
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:37 schreef chibibo het volgende:
Mocht ik hem in de kroeg tegenkomen, dan mag hij de hele avond op mijn kosten drinken.
Assumption is the mother of all fuckups.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:33 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Maar je naam doet vermoeden dat je van goldenshower-gays houdt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |