Wiesdah?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij patje74 in t dorp? Das ok sneu juh!
Weet je nog die ene keer dat je mee was naar de knustelschuur in Berlikum? Die kabouter met die baard, das patje74, lid op fok en Mantgumer.quote:
Toen we vrachtwagens gingen spotten?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je nog die ene keer dat je mee was naar de knustelschuur in Berlikum? Die kabouter met die baard, das patje74, lid op fok en Mantgumer.
ja, volgesn mij was dat ook toenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen we vrachtwagens gingen spotten?
7 van de 10 veiligste gemeentes zitten in Frieslandquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:59 schreef Opdekop het volgende:
Ensaf!!
Awesummmm.
Hebben jullie zonet het nieuws gezien? Gemeente Littenseradiel (ze spraken het wel HEEL scheef uit) is de veiligste gemeente van heel Hollandiaaa.
EN IK WOON DAAR!!![]()
![]()
Foto?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef Opdekop het volgende:
Ik zag vanmiddag een vrouw op de fiets met haar string tot over dr heupen. Dat is pas criminaliteit!
Natuurlijk was dat ook in Leeuwarden.
Als ze lekker isquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef Opdekop het volgende:
Ik zag vanmiddag een vrouw op de fiets met haar string tot over dr heupen. Dat is pas criminaliteit!
Natuurlijk was dat ook in Leeuwarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |