Heb je zoveel keus dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:34 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb nog geen keuze kunnen maken, sorry. Als ik een foksletje gevonden heb, post ik PICS!
Dat snap ik ook wel juh.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:31 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
Nee dat filmpje dat ik posttehet was een grapje
![]()
Dan heb je deze week alsnog niks te doen.quote:
Wat ga jij deze week doen?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb je deze week alsnog niks te doen.
Morgen school, woensdag en vrijdag werken. Voor de rest vast dingen regelen voor m;n operatie volgende week. (lees: veel chickflicks inslaan)quote:
Je wilt geen familielid neuken terwijl een foksletje toekijkt? Begrijpelijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:58 schreef Opdekop het volgende:
Maar ik wil niet met een foksletje neuqen deze week! Ik wil iets doen met een familielid dat deze week in Frysl6an is!
En ik wil ook niet met een foksletje neuqen terwijl hij toekijkt. Of andersom.
Oke tofquote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Morgen school, woensdag en vrijdag werken. Voor de rest vast dingen regelen voor m;n operatie volgende week. (lees: veel chickflicks inslaan)
Gelukkig maar, dus, andere opties?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt geen familielid neuken terwijl een foksletje toekijkt? Begrijpelijk.
Hier niet weest welquote:Op maandag 31 mei 2010 18:40 schreef bascross het volgende:
Hier regent het.
Haiquote:Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien moet je een geil fok sletje hosselen om te neuqen.
Ga leren hoe je the mashed potato moet doen. Of leer Harder, better, stronger, faster van Daft Punk in gebarentaal.quote:
Nee, ook niet met ducttape.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Succes morgen DW
en operatie?kan het niet met tie wraps?
openratsen, plaat er uit, dichtplakken met duct tape?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ook niet met ducttape.
Plaat in hand eruit halen, jeweetzelluf.
Hoe lang moet je blijven in le hospital ?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ook niet met ducttape.
Plaat in hand eruit halen, jeweetzelluf.
En tussendoor even met een accuboormachine de schroeven eruit boren? Ik bedank.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
openratsen, plaat er uit, dichtplakken met duct tape?
Zelfde dag weer naar huis als ;t goed is.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoe lang moet je blijven in le hospital ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |