Dat dusquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:09 schreef heartwork het volgende:
< en ik ben zeer benieuwd naar de ranzige videos die bij carcass gedraaid worden. Of is het 'gewoon' hetzelfde als altijd? Grote foto's van gore penissen/gezwellen/weet ik het wat allemaal en opengesneden lijken?
Goor genoeg om daar niet op te letten in ieder geval.
Alhoewel ik het wel van plan was ga ik toch maar niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Oh shit, ik wilde eigenlijk tijnbrein quoten.
Bij deze:
[..]
Ga jij?
Zonde. Ik heb er wel zin in!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alhoewel ik het wel van plan was ga ik toch maar niet.
Ach ik ga vanaf morgen al genoeg bands zien op Graspopquote:
Ik ga Nile zeker kijken op Graspopquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:27 schreef heavyyield het volgende:
Godverdomme het concert in Paard van Troje was vet! TMDC speelde Wrath of the Ba'ath, Deus Ex Machina, Master of the Bryansk Forests en I Spew Thee Out of My Mouth. Het was een gruwelijk vette show, vooral toen de bassist met zn vuisten op de bas sloeg (en mn kleren gingen wapperen). Bij Wrath brulde iedereen op maximaal volume mee. Het bleef lekker rustig, geen geklooi met ruwe pits maar een nette show met veel geheadbang.
Ik hoorde het gerucht al langer, maar ik heb het zelf gezien: Dallas van Nile heeft zich kaalgeschoren en het ziet er moddervet uit. Gouden gezichtsuitdrukkingen had hij. HIj wees naar me in het tussenprogramma "Can you hear me?!" met zo een prachtige lach en gooide zijn plectrum aan het eind van de show naar mij. Hij raakte me op mn schouder, en een ander ging ermee vandoor, maar ik heb toch het idee dat ik hem heb gekregen. Nile speelde heel veel goede liedjes zoals Papyrus... en Sacrifice onto Sebek. Helaas geen Unas, maar wel heel veel Those Whom the Gods Detest. Lashed to the Slavestick en Papyrus.. zorgden voor een woeste pit en een pijnlijke nek.
Niet slecht, voor een eerste concert
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef heavyyield het volgende:
Gaan er mensen morgen naar Nile en Monolith Deathcult (Paard Den Haag)?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:27 schreef heavyyield het volgende:
Godverdomme het concert in Paard van Troje was vet! TMDC speelde Wrath of the Ba'ath, Deus Ex Machina, Master of the Bryansk Forests en I Spew Thee Out of My Mouth. Het was een gruwelijk vette show, vooral toen de bassist met zn vuisten op de bas sloeg (en mn kleren gingen wapperen). Bij Wrath brulde iedereen op maximaal volume mee. Het bleef lekker rustig, geen geklooi met ruwe pits maar een nette show met veel geheadbang.
Ik hoorde het gerucht al langer, maar ik heb het zelf gezien: Dallas van Nile heeft zich kaalgeschoren en het ziet er moddervet uit. Gouden gezichtsuitdrukkingen had hij. HIj wees naar me in het tussenprogramma "Can you hear me?!" met zo een prachtige lach en gooide zijn plectrum aan het eind van de show naar mij. Hij raakte me op mn schouder, en een ander ging ermee vandoor, maar ik heb toch het idee dat ik hem heb gekregen. Nile speelde heel veel goede liedjes zoals Papyrus... en Sacrifice onto Sebek. Helaas geen Unas, maar wel heel veel Those Whom the Gods Detest. Lashed to the Slavestick en Papyrus.. zorgden voor een woeste pit en een pijnlijke nek.
Niet slecht, voor een eerste concert
ja de zon stond wel op 11 weerquote:Op zondag 27 juni 2010 02:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Net terug van een dagje Graspop. Was best op temperatuur.
Ach het went die hittequote:
Nou ik zweet me op kantoor hier nu echt kapot hoor!quote:
Nou ik zweet me op kantoor hier nu echt kapot hoor!quote:
Hier ook, alleen stap ik na de eerste helft de deur uit.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:55 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nou ik zweet me op kantoor hier nu echt kapot hoor!
1 voordeel, om 16:00 is 't voetbal kijken met bier! Nou heb ik een schurfthekel aan voetbal, maar bier gaat er altijd wel in! En als ik om 17:37 in de trein stap in tilburg, is 't nog bezig, dus zit ik waarschijnlijk in m'n eentje in de trein
Dat heb ik uit betrouwbare bron gehoord inderdaadquote:Op maandag 28 juni 2010 13:57 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nou ik zweet me op kantoor hier nu echt kapot hoor!
1 voordeel, om 16:00 is 't voetbal kijken met bier! Nou heb ik een schurfthekel aan voetbal, maar bier gaat er altijd wel in! En als ik om 17:37 in de trein stap in tilburg, is 't nog bezig, dus zit ik waarschijnlijk in m'n eentje in de trein![]()
Overigens voor de mensen die zich komende vrijdag vervelen, we spelen met Faal in Breda:
[ afbeelding ]
http://www.last.fm/event/1460551+3+tha+hard+way
In Juli spelen we niet meer wegens privéredenen, maar in Augustus met The 11th Hour gaat nog wel gewoon door in de Little Devilquote:Op maandag 28 juni 2010 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik uit betrouwbare bron gehoord inderdaad![]()
Ik kom wel als jullie in the little devil spelen
Okequote:Op maandag 28 juni 2010 14:11 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In Juli spelen we niet meer wegens privéredenen, maar in Augustus met The 11th Hour gaat nog wel gewoon door in de Little Devil
Heeft Anal Cunt nog geen nummer gemaakt over voetbal en het WK? Dat zou wel toepasselijk zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 16:16 schreef lifeblind het volgende:
Zo, de voetbalgekte hier op kantoor is ook begonnen, half het personeel zit nu voetbal te kijken op een groot scherm. Ik neem genoegen met het bier en de hapjes en blijf koppig achter mijn pc zitten![]()
Nu nog even wat muziek zoeken
"You play soccer so you're gay" ofzo zou me niet verbazen eerlijk gezegdquote:Op maandag 28 juni 2010 16:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heeft Anal Cunt nog geen nummer gemaakt over voetbal en het WK? Dat zou wel toepasselijk zijn
Als dat nog niet bestaat dan maken wij dat nummer toch gewoon eventjes.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
"You play soccer so you're gay" ofzo zou me niet verbazen eerlijk gezegd
Precies, geef me 5 minuten en ik heb een Anal Cunt nummer geschreven hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat nog niet bestaat dan maken wij dat nummer toch gewoon eventjes.
Dat bedoel ik. Zelfs ik zou dat kunnen.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Precies, geef me 5 minuten en ik heb een Anal Cunt nummer geschreven hoor![]()
Om weer even ontopic te gaan: vanavond Valient Thor en Tank86 in de Little Devil! Denk dat ik maar eens ga!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |