Ik heb zaterdag Carcass, het Necroticism album zo goed als compleet zien spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:02 schreef heartwork het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Alle jantjes wat een geluk!
Ik zat vanmiddag nog te ouwehoeren over graspop.. ja bladiebla komt toch eigenlijk niets wat ik leuk vind,,, maar wat zie ik gijaesogiaehsoghsg nu staan?!
FOKKING CARCASS???!@!! waarom heeft niemand dat tegen me gezegd?
My god.. nou kan ik dus 3 dagen niet meer slapen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:57 schreef Darkestrah het volgende:
Over een uurtje naar de kapper.
satan = metalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:17 schreef heartwork het volgende:
kapper = satan.
Ga je nog naar Graspop?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:08 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag Carcass, het Necroticism album zo goed als compleet zien spelenZe openden overigens met Genital Grinder, inclusief erg bijpassende videos, tering wat was dat smerig zeg
Klinkt leuk alleen Crowbar en Amenra spelen ook al in de baroegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef heavyyield het volgende:
Gaan er mensen morgen naar Nile en Monolith Deathcult (Paard Den Haag)?
Ga jij?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef heavyyield het volgende:
Uiteraard, TMDC is één van mijn favoriete bands. Nile is ook erg goed, zolang ze maar niet te veel van Black Seeds of Catacombs spelen (Annihiliation and Shrines waren dan wel weer erg goed, TWTGD heeft ook een paar erg goede liedjes).quote:
Oh shit, ik wilde eigenlijk tijnbrein quoten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:01 schreef heavyyield het volgende:
[..]
Uiteraard, TMDC is één van mijn favoriete bands. Nile is ook erg goed, zolang ze maar niet te veel van Black Seeds of Catacombs spelen (Annihiliation and Shrines waren dan wel weer erg goed, TWTGD heeft ook een paar erg goede liedjes).
Ga jij?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt leuk alleen Crowbar en Amenra spelen ook al in de baroeg
Het is misschien niet mijn favoriete band, maar de laatste twee cd's van TMDC vond ik toch erg goed, en ik ben niet gerelateerd aan ze.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:28 schreef heartwork het volgende:
Ik wil niet zeggen dat jij er eentje van bent heavyyield, maar meestal zijn het broertjes/neefjes/vrienden/bandleden zelf van tmdc die zo fanboy zijn.
Ik ken weinig, eigenlijk geen, mensen die hen als fav band opnoemen die niet op de een of andere manier related aan hen zijn.
Aanwezigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef heavyyield het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef heavyyield het volgende:
Haha nee, ik ben op geen enkele manier gerelateerd aan TMDC, ik vind alleen de combinatie van het pompeuze imago, de humor, de Nile-aanbidding en de goed geschreven lyrics erg mooi. The White Crematorium is een erg goed album, hoewel het islam-bashen soms een beetje raar klinkt. Gelukkig nuanceren ze in interviews.
Ik houd erg van de Nederlandse death metal. Heb net een paar platen van Sinister, Cremation en Toxocara binnen. Het feit dat ze uit Nederland komen maakt me weer een beetje trots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |