abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82228287
het RmD huis hier heeft 1 compu en in het ziekenhuis wordt je steeds weggeschopt (en is maar beperkt open). inmiddels heb ik wel interneppen via mijn mobiel ontdekt ( ) maar ik heb geen idee hoe duur dat is. dus die beperk ik nogal
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:53:40 #177
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_82228351
Goed nieuws!!
KIRO

Simmu, kan je geen internetbundel aanvragen, is iets van 10 euro, onbeperkt!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:11:48 #178
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_82229130
Fijn dat er vanalles afgebouwd mag worden, goed teken En hopelijk is Kiro het vocht ook snel weer kwijt. Ik vond het vocht vasthouden bij Isis ook altijd zo'n sneu gezicht, zag eruit alsof ze 't er zwaar mee had.
pi_82233276
Wat krijgt jullie jochie al allemaal op zijn bordje, hee. Maar fijn dat het de goede kant op gaat

hoe gaat het met jullie kindjes, Jojogirl?
pi_82235369
Fijn dat het steeds beter gaat met Kiro Goed zo klein vechtertje, ga zo door!

Kiro je kreeg nogal wat op je bord met al deze infecties en problemen. Nu lekker uitzieken en genezen!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_82239391
Kiro knappe knokker!
Fake it till you make it...
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:01:12 #182
305209 Blauwe_drie
What is the suprise of today?
pi_82242970
D is op 1 mei thuisgekomen na 15 weken. Hij heeft de sonde nog en dat gaat langzaam maar wel vooruit. Maar we zijn erg trots hoe hij heeft gevochten voor zijn leventje...

Mogen jullie in Groningen altijd bij Kiro of zijn die tijden net zoals in Zwolle...
Jammer van het internet...In Zwolle had je tenminste op elke kamer internet ..Tis eigenlijk maar bijzaak, maar het helpt je wel om even je gedachten te verzetten (mij in ieder geval wel) of gewoon van je af te schrijven
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:20:26 #183
62233 Jelief
ikke lief!
pi_82258655
mog steeds goede berichten
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_82268928
Simmu dat klinkt erg positief ! voor kiro

Internet via je mobiel is inderdaad duur zonder bundel, de tip van LadyS is zeker de moeite waard. Misschien dat iemand in jullie omgeving dit uit kan zoeken ?

Hoe is het met Ravi en Selene ? en met jullie ?
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_82269443
Simmu, prettig dat ze inmiddels de oorzaken hebben gevonden, kunnen ze het nu ook bestrijden? As in, gaat ie dan nu weer de goede kant op, of blijft het modderen? In elk geval goed dat jullie nu in Groningen terug zijn. Knuffels voor jullie alle 5!
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:49:11 #186
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_82294236
Van mij ook veel knuffels!

Er kunnen nog steeds kaarsjes voor kiro worden aangestoken
http://www.gratefulness.org/candles/candles.cfm?l=eng&gi=Kiro
pi_82301568
Done!
Simmu en co nog ff een dikke
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:30:36 #188
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82338491
Ik ben heel benieuwd hoe het nu is...
A grand adventure has begun.
pi_82338510
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:30 schreef Keshet het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe het nu is...
ik ook ...............
pi_82344234
ja ik ook,

maar mijn moeder zegt altijd : geen nieuws is goed nieuws
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_82347169
Daar gaan we dan gewoon van uit Muks!
pi_82373846
hullo, we zijn ff weer thuis. het blijft schipperen zo, maar nu ligt kiro iig stabiel en niet zo ver weg, dus zijn we naar huios gegaan.

het blijft wel tobben met die beademing, het was nu weer wat hoger, volgens het ziekenhuis geen probleem.
pi_82381621
Als ik tussen de regels door mag lezen, klinkt het gelaten, moe(deloos?) en alsof je niet zo zeker weet of je het ziekenhuis moet geloven... Lees ik dat goed? Wordt er nu ook nog regelmatig een longfoto gemaakt? Doet Kiro het -buiten de beademing om- goed?
En hoe was het om weer thuis te komen en Selene en Ravi weer te zien? En hoe gaat het met hen?

Wel fijn om weer even een update te krijgen, al was het maar kort. (Snap wel dat jullie 'op' moeten zijn.) We blijven hier onophoudelijk meeleven hoor.
  zondag 6 juni 2010 @ 00:24:17 #194
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82381754
hey simmu, wat fijn dat 't inmiddels zoveel beter met kiro gaat, al blijft zijn gezondheid nog steeds een behoorlijke zorg zo te lezen. maar heerlijk dat hij wat dichter bij huis is, het lijkt me zo ongelooflijk ingewikkeld met nog 2 andere kleintjes erbij... sterkte allemaal weer!
in de haak.
  zondag 6 juni 2010 @ 07:37:24 #195
258997 _Nathalie_
part of five
pi_82385155
Dank je wel voor de update.
Fijn dat Kiro wat dichter bij huis is.Sterkte met alles,en ook wij denken aan jullie.
Mr & Mrs M..
* Parents hold their children's hands a while and their hearts forever
  zondag 6 juni 2010 @ 11:15:20 #196
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_82387460
Bedankt voor de update simmu.
Ik leef erg mee. Kus
pi_82388697
Een Kiro Update ! Fijn dat hij dichter bij huis is, nog steeds denken we aan jullie en hopen op verdere verbetering !
  zondag 6 juni 2010 @ 12:35:12 #198
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_82389925
Simmu, wat moet het toch ongelooflijk zwaar voor jullie zijn. Probeer nog even van het gezelschap van Selene en Ravi te genieten. Voor hen zal het toch ook erg fijn zijn dat jullie weer heel even thuis zijn. En hopelijk blijven de updates van Kiro positief en zullen jullie steeds meer tijd krijgen om het 'normale' leven weer op te pakken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 6 juni 2010 @ 13:16:13 #199
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82391524
Ben zo blij dat het al beter gaat, hopenlijk gaat hij binenn niet al te lange tijd lekker naar huis.
Het is een flinke lijst wat hij heefty, maar als ze weten wat het is, kunnen ze ook gerichter werken!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_82392027
we zijn weer terug in happyhappyland in grun, dus vanochtend zijn we hiernaartoe gekomen met ravi en selene na een telefoontje van het ziekenhuis. het gaat absuluut niet goed. klotelui hier ook, ik vroeg het gister dus nog gericht omdat ik er zelf een kutgevoel bij had. maar nee "maakt u zich geen zorgen het hoort erbij".

we hebben nu iedereen zowat opgetrommeld. het gaat gewoon erg slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')