abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82094281
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:10 schreef tedkees2 het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Of op facebook toevoegen. Lijkt me overigens sterk als dit final is, ik denk eerder dat 't is om te testen, en dat je in de retail de keuze hebt. Maar door die keuze nu niet te hebben kunnen ze dit testen ofzo.
dan zou ik liever op fb toevoegen en filter ze in eenijstje zodat ze niks te zien krijgen van mijn profiel. En mss achteraf verwijderen kan ook.
  zondag 30 mei 2010 @ 15:27:13 #27
69211 koffiegast
langzinnig
pi_82101978
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:10 schreef tedkees2 het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Of op facebook toevoegen. Lijkt me overigens sterk als dit final is, ik denk eerder dat 't is om te testen, en dat je in de retail de keuze hebt. Maar door die keuze nu niet te hebben kunnen ze dit testen ofzo.
en je volle naam+achternaam wordt in je friend list vermeld ipv je spelersnaam (wie de fuck bedenkt dat)
pi_82103374
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:37 schreef koffiegast het volgende:
Wat een schande dat laatste interview. Zo wordt SC2 dus nooit populair, lat staan een eSports game.. maja de westerse wereld kennende smijt men maar al te graag veel geld over de balk om er een hype van te maken.

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=128014
Hmm, interessant interview.
Ik was wel van plan SC2 bij launch te kopen, maar hierdoor zie ik hier 100% vanaf
Eerst maar eens zien of er nog écht wat zal worden toegevoegd aan Bnet 2.0.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  maandag 31 mei 2010 @ 00:13:41 #29
148059 Pritt
Atheïst
pi_82127808
Mwah om van de aankoop alleen hierom af te zien gaat natuurlijk wat ver.
De singleplayer alleen is het geld wel al waard.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_82138435
tvprotoss
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_82143747
tvp
pi_82189636
vreemd verhaal dit. Ik log vanmorgen in, speel een gewoon potje. Win \0/
blijkt in ene dat het een placement match was. nog 4 te gaan geeft ie aan en mn ladder ranking is weg.

meer mensen last van?
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
  dinsdag 1 juni 2010 @ 14:57:11 #33
148059 Pritt
Atheïst
pi_82190353
Misschien weer gereset?
pi_82190410
Nee, die servers zijn offline. Bij mij is ook alles fucked.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 14:58:56 #35
148059 Pritt
Atheïst
pi_82190450
Hmmm mijn ranking is ook weg, maar de games staan er nog wel.
Zal wel weer een testje van Blizzard zijn.
pi_82191926
Mijn placement matches blijft op 4 hangen..
pi_82201140
Net even kort op het forum gekeken, ze hadden het erover dat de servers gewoon werken alleen het ladder/rank systeem niet i.v.m. bugs...
pi_82210327
Hoe maak je eigen Force Fields? Speel al langere tijd met Protoss maar heb die nog nooit gemaakt. Moet toch met een sentry? En heb je daarvoor een update nodig?
pi_82211323
Met een sentry, en daar heb je geen upgrade voor nodig
pi_82250992
iemand nu een potje 2on2 samen met mij doen?
Nog niet eerder gedaan
pi_82254059
Sure, maar hoe vind ik je dan? Heb 't ook nog niet gedaan
pi_82255200
eeeh, wat is je nick, kan je me adden als friend
mijne is keffo.keffo
pi_82255795
Waar moet ik je adden dan? Ik zie alleen een invite via mailadres?
pi_82264475
Diamond met 2v2, platinum 4v4 (17-2 .. wanneer diamond ...) 3v3 gold terwijl we alles winnen :/
  vrijdag 4 juni 2010 @ 08:27:30 #46
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_82315708
Ik kan de nieuwe Battle.net echt niet uitstaan.

Dit zorgt er grotendeels voor dat ik het spel er maar bij leg en met moeite op start.

Het reageert traag omdat het flash is.
Menu ziet er te simplistisch uit, doet pijn aan je ogen.
Facebook intergratie. Laat dat aub weg Blizzard.
En last but not least, geen chatrooms.

Onlangs heeft Blizzard bij een interview gemeld dat ze ook in de toekomst geen chatrooms zullen toevoegen wat de oude b.net tot zo een succes maakte. Ennn, het spel wordt regio gebonden. Wil je toernooien uit de US of Azië joinen mag je 60 euro neertellen voor een nieuwe account aka game.
quote:
Interviewer: There are many Europeans that have loads of American friends, and have a problem finding matches with Americans. I know you've already promised to bridge this divide...

[Bob Colayco: That's not the case.]

Interviewer No, it'll be structured very similarly to World of Warcraft, where you've got the European region and players matched against the other players within their region.

[BC: We haven't promised anything like that. That's something we'll look into, but I just wanted to jump in and clarify that.]

Interviewer: But you're not excluding the possibility – you're just saying there are no current plans for it?

Pearce: There are no current plans for it, and if you're a European player and you've got friends that are in another region that you want to be able to connect with, we definitely want to support that. It might mean that you have to access it through the US client, but those facilities will definitely be available in terms of, if you want the US client, go to the US website, download the US client.

Interviewer: So I can use my same account?

Pearce: No.

Interviewer: So I need to buy two clients, that's what you're saying?

Pearce: Yeah.
Niets tegen het spel hoor, leuke rts. Zal zeer gepolijst uitkomen maar het hele infrastructuur erachter ruikt kont. En dit zijn duidelijk Activision invloeden.

Willen jullie public chatrooms?

Oja, voor ik het vergat. Dit spel is nu gewoon een gambling game geworden. Hard counters all the way. Nou ben ik zelf geen sc1 speler maar ik hoor spelers verglijkingen maken tussen deeltje 1 en twee en de eigenschappen van deel 1 spreken mij meer aan. Minder damage overal en gevechten die langer duren. Daardoor ook het gebruik van micro natuurlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dibble op 04-06-2010 08:47:47 ]
*Hosselcopter*
pi_82316658
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 08:27 schreef Dibble het volgende:
Ik kan de nieuwe Battle.net echt niet uitstaan.
Agreed.
quote:
Het reageert traag omdat het flash is.
Waar heb je dit in godsnaam vandaan?
quote:
Menu ziet er te simplistisch uit, doet pijn aan je ogen.
Ik vind het menu an sich wel ok. Het is anders, maar niet veel slechter.
quote:
Facebook intergratie. Laat dat aub weg Blizzard.
Waarom? Als je het niks vind hoef je het niet te gebruiken.
quote:
En last but not least, geen chatrooms.
Helemaal mee eens, maar er zijn nog een hoop andere dingen:
quote:
2.0:
- geen internal chat commands
- geen channels
- geen global rankings
- geen cross server support
- geen custom game names
- geen custom game passwords
- geen clans
- geen tournaments
- geen cross game support
- geen lan latency
En Blizzard heeft aangekondigd niks aan de Galaxy Editor UI te gaan veranderen. Dat wordt dus weer hacken om syntax checken te omzeilen en extensions/preprocessors aan .galaxy code toe te voegen zoals Grimoire deed voor WC3's World Editor. GUI scripting
Waarom geeft Blizzard ons niet gewoon een code type waarmee je code kan invoeren.
pi_82325740
en weer een patch. terran krijgt er flink van langs
StarCraft II Beta -- Patch 15 (version 0.17.0.15623)

The latest patch notes can always be found on the StarCraft II Beta General Discussion forum.

General

Improved the system that handles initial placement and promotion/relegation between Leagues & Ladders.

Balance Changes

TERRAN
Hellion
Weapon upgrade bonus decreased from 1 (+1 Light) to 1.
Reaper
Nitro Packs research cost decreased from 100/100 to 50/50.
Siege Tank
Siege Mode damage decreased from 60 to 50.
Thor
Anti-air weapon upgrade bonus decreased from 1 (+1 Light) to 1.

ZERG
Brood Lord
Weapon upgrade bonus decreased from 3 to 2.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:21:47 #49
148059 Pritt
Atheïst
pi_82325825
Door al het QQ van zergs. zzzz
pi_82331113
QQ of niet, feit blijft dat Terran het wel erg makkelijk heeft gezien de map pools en range van tanks die nooit overkillen. Tegen drops zijn ook erg makkelijk te verdedigen. Het grappige is nog wel, dat die -10 dmg geen fuck gaat uitmaken als je weer upgrade, je moet hooguit een tank of 2 extra maken voordat je critical mass krijgt.

Als je niet snapt waarom het generfed is, speel eens een tijdje Zerg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')