SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ontstaan nieuwe communities die uiteindelijk het draagvlak vormen voor je spel, meneer Pearce?quote:Pearce: Do you really want chat rooms?
Dus als een toernooi georganiseerd wordt met spelers uit Amerika en Asia, dan moet ik 3x SC2 kopen en later nog 9 expansion packs om mee te doen?quote:So I need to buy two clients, that's what you're saying?
Pearce: Yeah.
Kek.quote:
Tja, 4-7 pool, of 9-pool ofzo zijn harde counters tegen 14cc. Maar Jaedong verloor de metagame in alle 3 de games, mindgamesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:27 schreef Pritt het volgende:
JD moet zorgen dat Flash zijn 15CC er niet zomaar uit kan pompen. Maar goed, dat is dan wel een all-in tactiek voor JD en dat doe je ook niet zomaar met 2-0 achter.
Net online, gaat over een paar minuten beginnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:23 schreef pwned het volgende:
Engels commentaar:
http://www.ustream.tv/channel/day9tv
Volgens mij wel. Of op facebook toevoegen. Lijkt me overigens sterk als dit final is, ik denk eerder dat 't is om te testen, en dat je in de retail de keuze hebt. Maar door die keuze nu niet te hebben kunnen ze dit testen ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |