quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:20 schreef Anna92 het volgende:Nee ik ben absoluut niet te dik, daar ligt het probleem ook niet, ik heb nu een bmi van 19,5. Ben alleen dus bang dat als ik zo doorga ik dus wel heel erg ga aankomen. Toen ik het voor mijzelf ideale gewicht had bereikt voelde ik me gewoon 10 x beter, en omdat ik weet dat het me toen is gelukt frustreert het me nu dus enorm. En het ligt denk ik niet zo makkelijk als sommige denken, van ja maak gewoon een schema en hou je daar aan, want dat lukt me dus niet meer, mn stofwisseling is helemaal naar de klote en psychisch lukt het me dus ook niet meer..
Ga naar een fancy sportschool met een goede begeleider. Een sterk sportief programma met een goed voedingsschema gaat je er wel bovenop krijgen.
Zo streng lijnen werkt inderdaad een verneukte stofwisseling en hormoonhuishouding in de hand. Zie daar je vreetbuien.
Goede nieuws is dat je je er zo van bewust bent en dat betekent dat je niet gestoord bent. De anorexia en boulimia diagnoses mogen dan ook weer de koelkast in, want dat lijkt me echt sterk.
Als de sportschool een brug te ver is, ga dan naar een dietist. Die worden nog vergoed ook, zeker als je het via je huisarts speelt.
Zij kan je weer back on track helpen. Je moet nu in elk geval concentreren op hele goede voeding zodat je continu gevoed bent ( om de twee uur kleine beetjes eten )en dus geen zin meer hebt in bingen, en daarbij je lichaam ook een beetje geneest.
Veel sterke groenten ( groene groenten ), veel magere eiwitten en goede vetten.
En doe nooit meer zulke stomme dingen. ijdelheid is een stomme eigenschap en doet doorgaans meer kwaad dan goed. Niet voor niets staat het in de 10 geboden
Je was die kilootjes ook wel kwijtgeraakt als je gewoon harder was gaan sporten...