Oh? Wat als die helikopter in formatie vliegt, en door de verblinding tegen de andere aan vliegt? Wat als de vlieger zijn NVG's dichtgeknepen worden door de laser waardoor ie niks meer ziet enkele seconden lang? Wat als de vlieger zodanig verblind is dat hij zijn cockpit niet goed kan aflezen? Wat als de vlieger laag vliegt en verblindt is waardoor hij obstakels niet meer kan zien en ontwijken? Wat nou als door zo'n homo-tje met z'n lasertje een helikopter in een woonwijk crasht?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:50 schreef twoarmedman het volgende:
Ik zie dat de militairtjes al weer flink vertegenwoordigd zijn in dit topic.
Je kan hier geen poging tot doodslag pleiten om je je niet redelijkerwijs kan verwachten dat dit doden tot gevolg zal hebben.
Dat "ding" (betaald van oa jou belastinggeld) valt dus wel degelijk uit de lucht indien de piloot ook echt verblind wordt en het toestel niet meer onder controle kan houden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:49 schreef Repeat het volgende:
Wat een gezeur. Alsof zo'n ding meteen uit de lucht valt als je even niks ziet. Lijkt me juist een goeie training dit.
maar dat is stoer bij de wannabe niggahs he?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:55 schreef Lightning_NL het volgende:
Sowieso kun je met een krachtige laser, die voor een paar tientjes te koop is, iemand zijn ogen voor de rest van zijn of haar leven verzieken. En als dit tijdens het vliegen gebeurt, is dit zéker wel heel gevaarlijk en een poging tot doodslag. Je moet nog fucking stommer zijn dan het achtereind van een varken om dit niet te snappen....
Niks geen "QFT". Reeds ontkracht boven deze post.quote:
Voor doodslag moet er alsnog de intentie zijn om iemand dood te maken, ik zie die intentie hier niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:55 schreef Lightning_NL het volgende:
Sowieso kun je met een krachtige laser, die voor een paar tientjes te koop is, iemand zijn ogen voor de rest van zijn of haar leven verzieken. En als dit tijdens het vliegen gebeurt, is dit zéker wel heel gevaarlijk en een poging tot doodslag. Je moet nog fucking stommer zijn dan het achtereind van een varken om dit niet te snappen....
De enige reden dat die intentie ontbreekt is omdat deze lieden veel te dom zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:57 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Voor doodslag moet er alsnog de intentie zijn om iemand dood te maken, ik zie die intentie hier niet.
Ohhh nee??? Voor "de lol" dus op heli's schijnen met je arie illegalie laserpen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:57 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Voor doodslag moet er alsnog de intentie zijn om iemand dood te maken, ik zie die intentie hier niet.
Ik moet lachen om vrouwtjes als jij, die pretenderen man te zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:58 schreef LosPollos het volgende:
Ik moet altijd wel een beetje lachen om die heetgebakerde (ex-)medewerkers van defensie; zoveel is er natuurlijk niet om trots op te zijn.
Jij denkt dat zo'n gastje beslist 'Oh nu ga ik even een helicopter neerhalen met mn laserpen en de piloten van het leven beroven'. Natuurlijk niet man.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh nee??? Voor "de lol" dus op heli's schijnen met je arie illegalie laserpen?
veel anders zal er wel niet in die kop omgaan daarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:01 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Jij denkt dat zo'n gastje beslist 'Oh nu ga ik even een helicopter neerhalen met mn laserpen en de piloten van het leven beroven'. Natuurlijk niet man.
Je begrijpt toch wel dat dit gewoon een sneue kwajongensstreek is? Het kan natuurlijk gevaarlijk zijn en het moet ook bestraft worden, maar maak het ook weer niet zoveel spannender dan het eigenlijk is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh nee??? Voor "de lol" dus op heli's schijnen met je arie illegalie laserpen?
Voor de lol dus ook tegels van een viaduct gooien?
Maak je niet druk, hij/zij is wellicht afgekeurdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:01 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik moet lachen om vrouwtjes als jij, die pretenderen man te zijn.
Als een persoon een klein beetje kennis heeft en een klein beetje gezond verstand, kan hij/zij beseffen dat hij/zij levens in gevaar brengt. Dat beetje besef ontbreekt schijnbaar bij een hele hoop mensen, getuige o.a. dit topic.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:01 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Jij denkt dat zo'n gastje beslist 'Oh nu ga ik even een helicopter neerhalen met mn laserpen en de piloten van het leven beroven'. Natuurlijk niet man.
Ja want een echte man moet zichzelf natuurlijk wel als slaafje laten misbruiken door o.a. politici.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:01 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik moet lachen om vrouwtjes als jij, die pretenderen man te zijn.
\quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:53 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Oh? Wat als die helikopter in formatie vliegt, en door de verblinding tegen de andere aan vliegt? Wat als de vlieger zijn NVG's dichtgeknepen worden door de laser waardoor ie niks meer ziet enkele seconden lang? Wat als de vlieger zodanig verblind is dat hij zijn cockpit niet goed kan aflezen? Wat als de vlieger laag vliegt en verblindt is waardoor hij obstakels niet meer kan zien en ontwijken? Wat nou als door zo'n homo-tje met z'n lasertje een helikopter in een woonwijk crasht?
Nee, net als een bezopen automobilist, die wilt ook niet iemand doden, maar hem word wel leuk poging tot doodslag ten laste gelegd bij een zwaar ongeluk. Hij wilde het echter niet nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:01 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan mensen opzettelijk de dood in proberen te jagen -> geen doodslag dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:03 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Als een persoon een klein beetje kennis heeft en een klein beetje gezond verstand, kan hij/zij beseffen dat hij/zij levens in gevaar brengt. Dat beetje besef ontbreekt schijnbaar bij een hele hoop mensen, getuige o.a. dit topic.
Niet iedereen heeft de behoefte om uit besluiteloosheid maar lekker het leger in te gaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maak je niet druk, hij/zij is wellicht afgekeurd
Slechte vergelijking, je snapt dat er verschil zit in het causale verband?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, net als een bezopen automobilist, die wilt ook niet iemand doden, maar hem word wel leuk poging tot doodslag ten laste gelegd bij een zwaar ongeluk. Hij wilde het echter niet nee.
Dat is lang niet altijd het geval.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, net als een bezopen automobilist, die wilt ook niet iemand doden, maar hem word wel leuk poging tot doodslag ten laste gelegd bij een zwaar ongeluk. Hij wilde het echter niet nee.
Het zal vast een kwajongensstreek zijn geweest ja. Maar dat zegt dan wel iets over hun domheid. En domheid moet bestraft worden. En in dit geval dus poging tot doodslag. Misschien dat men dan eens leert na te denken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:02 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat dit gewoon een sneue kwajongensstreek is? Het kan natuurlijk gevaarlijk zijn en het moet ook bestraft worden, maar maak het ook weer niet zoveel spannender dan het eigenlijk is.
Jij bent pas dom, want jij betaalt als een slaaf o.a. mijn salarisquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:03 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ja want een echte man moet zichzelf natuurlijk wel als slaafje laten misbruiken door o.a. politici.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |