abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:11:54 #51
8369 speknek
Another day another slay
pi_82274539
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:12 schreef Pool het volgende:
Logisch dat ze daar niet een hele band voor gaan afkijken. De werkuren van de agent die dat moet doen zijn duurder dan de hele scooter van TS.
Binary search kan in O(log n) tijd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:13:00 #52
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_82274595
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef ivetje het volgende:

[..]

Wie weet is ie gewoon omgewaaid. Weet niet wat voor scooter het is, maar ik heb vaker gehoord dat dat kan gebeuren. Zeker met een windscherm voorop. Die dingen vangen wind en hij ligt zo om. Kan dus best zijn dat het gewoon zoiets is geweest ipv dat iemand hem om heeft gegooid. En TS vond het blijkbaar het geld niet waard om hem voor zoiets ook te verzekeren, dus dan moet je nu niet piepen achteraf. Dan had je hem maar all-risk moeten verzekeren hoor.
Hoezo? Dit heeft daar niets mee te maken. All risk verzeker je voor schade die jij maakt en dat jouw schade dan gemaakt wordt. Niet zodat iemand anders je schade toe kan brengen en dat jij het maar betaald.

Indien de scooter door niet menselijk toe doen is omgevallen heb je helemaal gelijk.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:27:03 #53
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_82275217
Als ie all-risk verzekerd is maakt het toch niet uit waardoor de schade is ontstaan? Dat wordt toch altijd vergoed dan door de verzekering of niet? Of wordt het dan WA ofzo. Nou ja, ik heb hem iig verzekerd voor al dit soort dingen. Maakt niet uit of ik het zelf heb gedaan of niet. Maar als de schade niet al te groot is kan je het beter zelf laten maken dan via je verzekering opvoeren, want je premie gaat dan wel weer omhoog volgens mij.
To infinity…and beyond!
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:29:20 #54
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_82275355
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:27 schreef ivetje het volgende:
Als ie all-risk verzekerd is maakt het toch niet uit waardoor de schade is ontstaan? Dat wordt toch altijd vergoed dan door de verzekering of niet? Of wordt het dan WA ofzo. Nou ja, ik heb hem iig verzekerd voor al dit soort dingen. Maakt niet uit of ik het zelf heb gedaan of niet. Maar als de schade niet al te groot is kan je het beter zelf laten maken dan via je verzekering opvoeren, want je premie gaat dan wel weer omhoog volgens mij.
Het wordt wel vergoed, maar jouw premie gaat er door omhoog. Waar het om gaat is dat het jou geld kost omdat iemand anders jouw schade toebrengt. Dat is gewoon asociaal en daar is jouw verzekering niet voor, wat niet betekent dat je je verzekering daar niet voor kan gebruiken.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:39:47 #55
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_82275873
Daarom gaf ik ook al aan dat je het wel moet afwegen of he zo slim is. Aangezien TS geen dader heeft kan ie het ook niet op iemand anders verhalen. Dan is het dus maar de vraag hoe duur de schade is en of dat opweegt tegen de premie-verhoging. Ik denk dat je het beter zelf kan laten repareren. Als ik het zo hoor valt het nog mee. Ik zou iig eerst even naar de dealer gaan en nagaan wat het gaat kosten.
To infinity…and beyond!
pi_82278164
Je bent er zelf verantwoordelijk voor waar je je scooter neerzet. Er is vast wel een bewaakte fietsenstalling in de buurt bijvoorbeeld.

Dat neemt niet weg dat het aso is dat je iemands scooter (per ongeluk) omduwt en vervolgens doorloopt.

Maar helaas zo is het leven. Ik heb ook steenslag op mijn auto die alleen WA is verzekerd, tja...jammer dan. Je bent bewust niet All risk verzekerd, All risk is wel degelijk voor dit soort gevallen bedoelt. Overigens wordt veel schade door iemand anders veroorzaakt.

En dat verhaal over de band van de politie: ga er maar vanuit dat die beelden ondertussen allang gewist zijn. Ik geef ze groot gelijk dat ze daar geen tijd voor maken.

Het is lullig, maar als je niet weet wie het gedaan heeft en dit kan bewijzen, kan je er helemaal niets mee.
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:16:54 #57
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_82284888
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:33 schreef Woffel het volgende:

[..]

Zolang (fast)forward ze niks zegt

Gewoon elk uur skippen en dan kijken wanneer de scooter verandert van positie...
Maar goed, dan vraag je ook het uiterste..
Welnee, steeds halveren. Je begint in het midden, als daar nog nix gebeurt is ga je naar driekwart, is daar wel iets gebeurt ga je naar het midden van 1/2 en 3/4, etc...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')