Binary search kan in O(log n) tijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:12 schreef Pool het volgende:
Logisch dat ze daar niet een hele band voor gaan afkijken. De werkuren van de agent die dat moet doen zijn duurder dan de hele scooter van TS.
Hoezo? Dit heeft daar niets mee te maken. All risk verzeker je voor schade die jij maakt en dat jouw schade dan gemaakt wordt. Niet zodat iemand anders je schade toe kan brengen en dat jij het maar betaald.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef ivetje het volgende:
[..]
Wie weet is ie gewoon omgewaaid. Weet niet wat voor scooter het is, maar ik heb vaker gehoord dat dat kan gebeuren. Zeker met een windscherm voorop. Die dingen vangen wind en hij ligt zo om. Kan dus best zijn dat het gewoon zoiets is geweest ipv dat iemand hem om heeft gegooid. En TS vond het blijkbaar het geld niet waard om hem voor zoiets ook te verzekeren, dus dan moet je nu niet piepen achteraf. Dan had je hem maar all-risk moeten verzekeren hoor.
Het wordt wel vergoed, maar jouw premie gaat er door omhoog. Waar het om gaat is dat het jou geld kost omdat iemand anders jouw schade toebrengt. Dat is gewoon asociaal en daar is jouw verzekering niet voor, wat niet betekent dat je je verzekering daar niet voor kan gebruiken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:27 schreef ivetje het volgende:
Als ie all-risk verzekerd is maakt het toch niet uit waardoor de schade is ontstaan? Dat wordt toch altijd vergoed dan door de verzekering of niet? Of wordt het dan WA ofzo. Nou ja, ik heb hem iig verzekerd voor al dit soort dingen. Maakt niet uit of ik het zelf heb gedaan of niet. Maar als de schade niet al te groot is kan je het beter zelf laten maken dan via je verzekering opvoeren, want je premie gaat dan wel weer omhoog volgens mij.
Welnee, steeds halveren. Je begint in het midden, als daar nog nix gebeurt is ga je naar driekwart, is daar wel iets gebeurt ga je naar het midden van 1/2 en 3/4, etc...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:33 schreef Woffel het volgende:
[..]
Zolang (fast)forward ze niks zegt![]()
Gewoon elk uur skippen en dan kijken wanneer de scooter verandert van positie...
Maar goed, dan vraag je ook het uiterste..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |