Metal !quote:
Ik wacht nog even af met reageren wie weet wordt er meegelezenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hell yeah! Melodieus of pokkeherrie?.
En weet je al welke gitaar je meeneemt?.
Ik ga nog informeren hoe ze gestemd staan dan beslis ik welke ragplank ik mee ga zeulenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En weet je al welke gitaar je meeneemt?.
Melodie is in the eye of the beholder net als pokkeherriequote:Op maandag 31 mei 2010 22:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hell yeah! Melodieus of pokkeherrie?.
heb je in mijn fobo lopen spiekenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zag em net toevallig al voorbij komen. Tof man
Irisquote:
aw okquote:
to goldtop uiteraardquote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef TeleluvR het volgende:
To Goldtop or not to Goldtop...
Haha ja ging gisteravond vroeg naar bed (20:00quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Menno is wat stil...
Zou hij al de dingen waar hij op geboden heeft gewonnen hebben?
College of gitaar(gear)...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha ja ging gisteravond vroeg naar bed (20:00)
Maar heb geen mailtje gekregen dat ik gewonnen heb en ook geen mailtje dat ik overboden ben...
Heb wel een klein probleempje.... Niet qua geld maar met die ophaaldagen.... Dat gaat em niet worden, op vrijdag is mijn laatste college om 17:00 afgelopen, dan nog 2 uur rijden naar Roermond. Moet voor 16:00 ophalen....
Best kut dus...
Dat wordt outsourcen, jongenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:51 schreef -Menn0- het volgende:
College sowieso (anders moet ik van school af).
Donderdag en zaterdag heb ik alle tijd maja dan kan het weer niet.....
Tja had al mensen gevraagd maar die konden helaas ook niet... Misschien maar eens even mailen met die lui. Koop je voor 1000+ euro aan gear en dan mag je het niet eens op een andere dag ophalen....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat wordt outsourcen, jongen. Al vrees ik dat je je moet legitimeren
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |