quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KraaimatOp zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:01 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]Nou van kraaimat heb ik nog nooit gehoord!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kraaimat
kratmaat
kraamtas
[ Bericht 5% gewijzigd door romika op 30-05-2010 17:25:19 ]
trekmastquote:Op zondag 30 mei 2010 17:14 schreef MangoTree het volgende:
[..]
markttas
Ik vond kratmaat niet fout hoor
kerstmanquote:Op zondag 30 mei 2010 17:20 schreef romika het volgende:
[..]
trekmast
"Het voordeel van maatwerk is dat de laadruimte aangepast kan worden aan uw kist- of kratmaat"
Ik ook niet.Ik reken hem goed hoor
Paasstepquote:
braadlapquote:Op maandag 31 mei 2010 09:45 schreef romika het volgende:
[..]
braadpan
![]()
ja ben er altijd vroeg uit, rond een uur of 05.15 maar heb nog wel
Kraaikatquote:
KarkKaasquote:
eenschquote:Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef romika het volgende:dacht dat het bestaande woorden moesten zijn.......ik ben het met Tarado eens.
Geen bestaand woord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was al geweest.
staalkamquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:29 schreef romika het volgende:mastbalkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
staalkam
2019: The Great Awakening
slaapsequote:Op maandag 31 mei 2010 23:06 schreef romika het volgende:
Ik ga er vandoor lekker![]()
Fijne avond nog hier en tot morgen
Goedemorgenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:25 schreef JeetjeMina het volgende:
[..]
aansluit
Goeiesmorreges deze morrege
buiktrapquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
buistrap
lijkt wel heel veel op trapbuis dus als jullie het niet goed vinden geen probleem
weerboekquote:
Dit had ik nog toegevoegd in de openingspost, misschien is het handiger om te zeggen dat er minimaal 300 posts tussen dezelfde woorden mogen zitten? Suggesties?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:09 schreef MangoTree het volgende:
Een woord mag niet twee keer gebruikt worden in hetzelfde topic!
Je kan die regel gewoon zo laten is wel zo duidelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef MangoTree het volgende:
[..]
weerboek
[..]
Dit had ik nog toegevoegd in de openingspost, misschien is het handiger om te zeggen dat er minimaal 300 posts tussen dezelfde woorden mogen zitten? Suggesties?(alsof iemand het kan onthouden natuurlijk)
werkboekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef MangoTree het volgende:
[..]
weerboek
[..]
Dit had ik nog toegevoegd in de openingspost, misschien is het handiger om te zeggen dat er minimaal 300 posts tussen dezelfde woorden mogen zitten? Suggesties?(alsof iemand het kan onthouden natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |