Ik denk 28/05/10 15:22quote:
1 juni 1903quote:
Denk dat dat beter klopt.quote:
En dan geeft hij daar antwoord op...quote:
Iedereen weet toch dat Mango/ Banaan het meest explosieve goedje onder de smoothies is?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:29 schreef RichCalibier het volgende:
En dan geeft hij daar antwoord op...
En dan?
Nee, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat Mango/ Banaan het meest explosieve goedje onder de smoothies is?
Lekker een alcaholic smoothiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:29 schreef BrandX het volgende:
ik heb het ook wel eens gehadflesje was bijna een week over datum. Ik had me al helemaal ingeprent het over twee dagen met de vuilnis weg te doen..... Te laat! Ook boem!
Blijkbaar gaat het gisten op een gegeven moment ofzo
Aardbeienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:32 schreef RichCalibier het volgende:
Ik haal dan ook alleen Aardbei smoothies!
Schatje!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:29 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
En dan geeft hij daar antwoord op...
En dan?
Je hebt me wel op geniale ideeën gebracht trouwensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
De houdbaarheid datum was, de 25e.
Het was inderdaad, Mango, Banaan.
Binnen 3 dagen, is wel erg snel!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
De houdbaarheid datum was, de 25e.
Het was inderdaad, Mango, Banaan.
Binnen 3 dagen, is wel erg snel!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Schatje!![]()
![]()
!
Nou, als hij dan ja zegt, dan zeg ik: HAD IK OOK! HAD IK OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hehe mij ook, ik ga even mijn peet oom een bananen mango smoothie brengenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:36 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Je hebt me wel op geniale ideeën gebracht trouwens
Ik haal gewoon geen Mango banaan meer, die zure nasmaak was me al iets 'te'quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Overschudden in een grotere fles beker whatever helpt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |