OP de fobo pronken met een naamtopic? Ik denk het niet want ik weet niet eens wat je bedoeld hahhahaha zo diep zit ik niet in Fokquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef CaLeX het volgende:
tss ego TT
En dan op je Fobo zeker pronken met je naamtopic>
ik heb er ook 1quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:14 schreef SolidasRock het volgende:
Sommige FOK-users vinden naamtopics waar hun eigen nicknaam in voorkomt zo geilmakend dat ze een verwijzing plaatsen in hun fotoboek. (klik op fotocamera boven elke postje van willekeurige user).
heul niet.... niet nu ik aan de anti depressiva zitquote:
daarom wil je me in jouw bad hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:17 schreef RATMEN het volgende:
Ik ben ook altijd geil, is best vermoeiend.
I rest my casequote:
Jij doet het niet met mannen, dus als dat mn intentie zou zijn, dan kom ik zeer bedrogen uitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom wil je me in jouw bad hebben
die andere 10 heb ik niet in mijn fobo kon ze namelijk niet vindenquote:
quote:
wie zegt dat ik het niet met mannen doe? Ik ben bi met voorkeur vrouwenquote:
Ah, ik dacht dat het alleen vrouwen was. In dat geval, kom maar niet badderenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het niet met mannen doe? Ik ben bi met voorkeur vrouwen
haha zijn maar weinig mannen die me zo ver krijgen op het moment hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het alleen vrouwen was. In dat geval, kom maar niet badderen.
FF serieus... dat gaat bij mij dus niet gebeurenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:14 schreef SolidasRock het volgende:
Sommige FOK-users vinden naamtopics waar hun eigen nicknaam in voorkomt zo geilmakend dat ze een verwijzing plaatsen in hun fotoboek. (klik op fotocamera boven elke postje van willekeurige user).
Hoe kan ik in contact komen met dat ene meisje? enne mag ik dan je aardbeien lenen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:26 schreef RATMEN het volgende:
. Ik heb net chocolade au-bain-marie gesmolten en daarna verse aardbeien erin gedoopt. Liggen nu af te koelen in de koelkast. Dat wordt lekker voor en tijdens de voorstelling vanavond
.
Door naar de voorstelling te komen ... enne nee, zijn veels te lekkerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoe kan ik in contact komen met dat ene meisje? enne mag ik dan je aardbeien lenen?
wat kost een kaartje? ben arme sloeberquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Door naar de voorstelling te komen ... enne nee, zijn veels te lekker.
Lekker lui thuis blijven zijn vaak de heerlijkste vakantiesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:56 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik ben net verhuisd dus kan mijn vakantie goed gebruiken om het huis verder op te knappen...maar als het weer zo lekker blijft kan ik wel in mijn tuintje genieten van de zon
Ik voel me niet aangesproken. Ik ben een Hagenaar, geen Hagenees *Oquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:21 schreef davidmaas87 het volgende:
Beste Hagenezen!
Als je tussen de 16 en 29 jaar bent, kan je vandaag in de Schoolstraat (Concrete, jullie wellicht bekend) een gratis item ophalen.
Meer instructies staan hier: http://blog.blyk.nl/2010/05/28/gratis-zet-je-schrap-3-2-1/
Wie het eerst komt, die het eerst maalt!
Teven is ook echt een kansloze VVD-erquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:03 schreef Civilian het volgende:
VVD wil internetverkeer controleren!
Ik zeg, VVD -37 zetels..
Vergeet 'Jihad' nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef CaLeX het volgende:
Leuk, dat wordt dus heel de tijd mijn posts afsluiten met de woorden bom aivd en aanslag
Uhuh...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hoor ik blijf zitten waar ik zit.
Ik heb de flessen gekregen omdat ik zo'n aardige jongen ben....
Jij dacht dat het liefdadigheid was?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom wil je me in jouw bad hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |