slimme mensen laten zich niet oplichten door een mooi logoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef baquelappe het volgende:
Ons slimme digitale mens wil graag hoofdletters en interpunctie in de zinnen.
Oja:
[ afbeelding ]
oww ook dus als ik 60 frames film dan moet ik output op 60 zettenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef Dennis_enzo het volgende:
Het word het aantal frames wat je als output hebt ingesteld, 24 in jouw geval dus.
of jij moet gewoon goed lezenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:57 schreef Thomas B. het volgende:
Leer gewoon 's een normale zin schrijven. Hier is geen touw aan vast te knopen...
Dat gaat niet helpen ben ik bangquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:55 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
wacht
voor jou maak ik special screen
Ja leuk! En nu?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:59 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
of jij moet gewoon goed lezen![]()
[ afbeelding ]
LINKER IS DUS FRAME SPOELEN RECHTER IS WAT IK B EDOEL
oeps ja sla hem op als 60 frames maar als je op 60 frames nauwkeurig wil werken krijg je dan op tijdbalk ook dat 1 sec ook uit 60 frames bestaat of is he tnog altijd 24quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja leuk! En nu?
Ik neem aan dat als een filmpje 60fps heeft dat je dat ook wel ziet als je 'm inleest. Maar als je 'm converteert naar een nieuw project van 24fps... dan niet meer nee
Ge je eens verdiepen in film mode en video mode deinterlacing en 3:2 pull down en dat soort zaken. Zo simpel als jij het je voorstelt is het allemaal niet. Overigens werken we in Europa gewoonlijk met 50 frames per seconde interlaced en dat moet je niet willen converteren naar 60 fps als daar geen noodzaak voor is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:10 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
oeps ja sla hem op als 60 frames maar als je op 60 frames nauwkeurig wil werken krijg je dan op tijdbalk ook dat 1 sec ook uit 60 frames bestaat of is he tnog altijd 24
het is een snelle actie scene 60 frames wordt aanbevolenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ge je eens verdiepen in film mode en video mode deinterlacing en 3:2 pull down en dat soort zaken. Zo simpel als jij het je voorstelt is het allemaal niet. Overigens werken we in Europa gewoonlijk met 50 frames per seconde interlaced en dat moet je niet willen converteren naar 60 fps als daar geen noodzaak voor is.
1080i en 720P bedoel je zekerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ge je eens verdiepen in film mode en video mode deinterlacing en 3:2 pull down en dat soort zaken. Zo simpel als jij het je voorstelt is het allemaal niet. Overigens werken we in Europa gewoonlijk met 50 frames per seconde interlaced en dat moet je niet willen converteren naar 60 fps als daar geen noodzaak voor is.
Nee, ik denk niet dat 'ie dat bedoeld. En leer godverdomme eens interpunctie gebruiken.quote:
niet zo schelden jijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat 'ie dat bedoeld. En leer godverdomme eens interpunctie gebruiken.
Let jij nou maar gewoon op jezelf en leer fatsoenlijk schrijven.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:01 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
niet zo schelden jijja interlaced en progresivve
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Let jij nou maar gewoon op jezelf en leer fatsoenlijk schrijven.
OT: iets met klok en klepel en zo.
Hoewel ik het uiteraard met je eens ben (TS is een complete randdebiel), sla je zelf ook de plank volledig mis met je klok-klepelverhaalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat 'ie dat bedoeld.
zo beterquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Hoewel ik het uiteraard met je eens ben (ik ben een complete randdebiel), sla je zelf ook de plank volledig mis met je klok-klepelverhaal
helemaal mee eens, maar me dunkt dat mijn tekst alsnog wel beter te lezen is dan -in principe- één lange zin, nietwaar?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Hoewel ik het uiteraard met je eens ben (TS is een complete randdebiel), sla je zelf ook de plank volledig mis met je klok-klepelverhaal
Het ging me meer om je gebruik van aanwijzende voornaamwoorden...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:43 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij bron bij play dat ronde ding bedoel ik nu wel duidelijk he
hoe bedoel jequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het ging me meer om je gebruik van aanwijzende voornaamwoorden...
ik gebruik pal die afbeelding stond op ntsc maar ik doe gewoon palquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:56 schreef Cothen het volgende:
Waarom maak je gebruik van NTSC?
Overigens, áls het resultaat 24fps is, zie jij dan ook verschil ten op zichte van 60fps?
in plaats van je druk te maken om de instellingen kan je ook gewoon eerst de standaard instellingen gebruiken. Als het eind resultaat niet bevalt kan je altijd nog gaan tweaken met de instellingen van het aantal fps.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |