Het is me de moeite niet waard.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Edit het en klaag over haar als artiest dan. Dat kan je toch wel?
Oké.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:48 schreef sinadO het volgende:
[..]
Het is me de moeite niet waard.
Ik verzin later wel een nieuwe klacht.
Noem eens een paar pareltjes tussen al die topics dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:54 schreef kwiwi het volgende:
o.us je gooit wel erg snel topics dichtNormaal waren ze nog even open en bleek het uiteindelijk nog een leuk topic te worden ook, zo is er geen zak meer aan
Dat kunnen we nu niet weten he of er een potentieel pareltje tussen zat aangezien ze vlak na de OP al dicht zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Noem eens een paar pareltjes tussen al die topics dan.
Natuurlijk joh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kunnen we nu niet weten he of er een potentieel pareltje tussen zat aangezien ze vlak na de OP al dicht zijn
Boeiend. Veel plezier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]Het zal wel. Ik verhuis wel weer naar ONZ en de FP
quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]Het zal wel. Ik verhuis wel weer naar ONZ en de FP
Eerstvolgende keer is note, na een paar keer is het niet leuk meer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:57 schreef Rectum het volgende:
Zou iemand wat aan ukga met zijn 'mensen die' plaatje kunnen doen.![]()
Mensen die Henk Klos niet kennen
Had je er gisternacht bij moeten zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Succes en sterkte o.us. Ik hoop overigens dat je geen RSI oploopt door al dat sluiten.
Rampzalig? Er is hier toch niks meer aan? De leuke topics worden dichtgegooid omdat er teveel details in staan etc. En nu worden topics gelijk na de OP al gesloten terwijl ik nog originele reacties zit te typenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
doe nou niet zo rampzalig, sappig stuk fruit.
Moest je niet naar ONZ of de FP?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rampzalig? Er is hier toch niks meer aan? De leuke topics worden dichtgegooid omdat er teveel details in staan etc. En nu worden topics gelijk na de OP al gesloten terwijl ik nog originele reacties zit te typen
En leer o.us nou eens om fatsoenlijk te antwoorden ipv zoals jij dat doet lekker stukje fiets
Jawel maar voor fiets wil ik speciaal nog wel even snel terugkomen.quote:
Dadelijk, ffies geduld nog.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel maar voor fiets wil ik speciaal nog wel even snel terugkomen.
Moest jij niet overal slotjes op gooien?
Nahhhh, het waren echt geen pareltjes hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rampzalig? Er is hier toch niks meer aan? De leuke topics worden dichtgegooid omdat er teveel details in staan etc. En nu worden topics gelijk na de OP al gesloten terwijl ik nog originele reacties zit te typen
En leer o.us nou eens om fatsoenlijk te antwoorden ipv zoals jij dat doet lekker stukje fiets
ik had SSB verwachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |