abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 mei 2010 @ 00:45:54 #51
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_82086594
quote:
Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef wesp40 het volgende:

[..]

Paypal is niet een Europese bank maar een Amerikaanse bedrijf. Heb eens de feiten correct.
Waarschijnlijk bedoelde hij dit:
http://tweakers.net/nieuw(...)-bankvergunning.html
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 30 mei 2010 @ 01:57:18 #52
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_82088700
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:49 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Omdat ik iets moet betalen wat alleen via paypal kan
Snap je het wel?

edit: Rest van topic gelezen en blijkbaar niet. Maar het kan dus ook makkelijker
  zondag 30 mei 2010 @ 01:59:37 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_82088751
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Lekker zeg, een machtiging afgeven aan PayPal. Waarom leg je je pinpas niet meteen op straat met de pincode erop geschreven?
  zondag 30 mei 2010 @ 02:36:12 #54
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_82089515
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:52 schreef Mirjam het volgende:

[..]

dan zijn ze vergeten te melden dat je ook gewoon je paypal aan je rekening kunt koppelen,w aardoor je niks hoeft over te maken, maar dat het meteen van je rekening afgehaald wordt door paypal
Mja, tenzij je geld op je paypal wil zetten, dan duurt het ineens 6-9 dagen (meestal 10 of meer)
pi_82090035
Gewoon koppelen dus.
Duurt inderdaad achterlijk lang als je het echt moet overzetten.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  zondag 30 mei 2010 @ 21:53:41 #56
305242 Simon_Sprinkhaan
hallo met sprinkhaan
pi_82120185
Wat een topic.
Groetjes,
Simon Sprinkhaan
pi_82123525
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 19:43 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Als ik heel eerlijk ben... dan ben je gewoon onvoorzichtig geweest. En is het toch ook een beetje je eigen schuld (in tegenstelling tot een skimapparaat is het namelijk makkelijk om een phishingpagina te herkennen)
Er vallen anders miljoenen mensen in deze scam. Ik krijg ongeveer 2 phishing mails per dag van Paypal en whatnot, om dat nu af te doen als onvoorzichtig....100% voorzichtig is als ik de stekker uit de Pc trek. Waar zijn anders die 3x kloppen reclames voor bedoeld als dit geen reeël probleem was.
pi_82124596
Terechte klacht, paypal is een beetje traag de laatste maanden. Soms duurt het 10 dagen voor het erop staat.
  zondag 30 mei 2010 @ 23:14:23 #59
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_82125594
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef clowntje69 het volgende:

[..]

Er vallen anders miljoenen mensen in deze scam. Ik krijg ongeveer 2 phishing mails per dag van Paypal en whatnot, om dat nu af te doen als onvoorzichtig....100% voorzichtig is als ik de stekker uit de Pc trek. Waar zijn anders die 3x kloppen reclames voor bedoeld als dit geen reeël probleem was.
Er zijn ook nog steeds genoeg mensen die in Nigeriaanse scam-mails vallen. De hoeveelheid mensen die ergens "intrapt" heeft niets te maken met of het eigen schuld is of niet.

Bij skimapparaatjes kun je vaak niet eens zien dat er een is geinstalleerd. Bij een phishingmail kun je het heel simpel zien: staat er een slotje/geel balkje, en klopt het adres?

Je moet het je maar zo indenken: Als er iemand met grote letters ING op zijn bestelbusje schildert, en aan de binnenkant een "kantoor" maakt, en vervolgens langskomt en je uitnodigt in een gesprek in het busje, en je pincode en bankpas vraagt, geef je die dan ook? Je had zelf ook wel kunnen zien dat dat kantoor normaal gesproken in het gebouw aan de <vul straatnaam in> zit, in plaats van een busje voor je deur.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_82126399
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:55 schreef Vermecelli het volgende:
Terechte klacht, paypal is een beetje traag de laatste maanden. Soms duurt het 10 dagen voor het erop staat.
Wat is er traag aan? Wat voor methode gebruk je dan?
Want bank-to-bank transfers gaan altijd relatief snel.

Ik laat altijd overstorten naar mijn creditcard en andersom
pi_82126986
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:14 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Er zijn ook nog steeds genoeg mensen die in Nigeriaanse scam-mails vallen. De hoeveelheid mensen die ergens "intrapt" heeft niets te maken met of het eigen schuld is of niet.

Bij skimapparaatjes kun je vaak niet eens zien dat er een is geinstalleerd. Bij een phishingmail kun je het heel simpel zien: staat er een slotje/geel balkje, en klopt het adres?

Je moet het je maar zo indenken: Als er iemand met grote letters ING op zijn bestelbusje schildert, en aan de binnenkant een "kantoor" maakt, en vervolgens langskomt en je uitnodigt in een gesprek in het busje, en je pincode en bankpas vraagt, geef je die dan ook? Je had zelf ook wel kunnen zien dat dat kantoor normaal gesproken in het gebouw aan de <vul straatnaam in> zit, in plaats van een busje voor je deur.
Je onderschat de computerkennis van velen. Die mooie vergelijking die je uit je mouw schudt gaat niet op. Een exacte replica van een website met dezelfde inlogfunctie, ik vind het niet vreemd dat mensen daar instinken. En dan vergeten we ook nog keyloggers e.d.
Het is toch een kwestie van even snel inloggen, en met een paar klikken kun je er in principe instinken. Om dit nu te gaan vergelijken met een Nigeriaanse scam mail is gewoon van de zotte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')