De vrachtwagen die links zat te sukkelen terwijl ik nog door het groene licht wilde. Moet ik dan maar op hem wachten als ik er ook rechts langs kan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:33 schreef Pheno het volgende:
En wat was je externe factor dit keer dat je zo'n haast had?
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef EINZ het volgende:
[..]
De vrachtwagen die links zat te sukkelen terwijl ik nog door het groene licht wilde. Moet ik dan maar op hem wachten als ik er ook rechts langs kan?
Precies ja. Het beleid deugt niet, het heeft geen doel (behalve de staatskas spekken) en de straf is niet in verhouding tot de 'overtreding'.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:42 schreef mstr het volgende:
[..]
* mstr kijkt naar zijn bekeuring...
4 km/u te hard op een 120 km/u weg om half 4 's nachts.
En ik weet ook wel dat daar trajectcontrole zit, maar als ik daarom half 4 rij en er rijdt verder niemand, dan ga ik niet elke 3 seconde kijken hoe hard ik rij. En dan ga je wel eens iets te hard.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Precies ja. Het beleid deugt niet, het heeft geen doel (behalve de staatskas spekken) en de straf is niet in verhouding tot de 'overtreding'.
Trollquote:
Mja, als je het wist dan is het maybe wel makkelijk om in dat stukje wél fftjes dat metertje in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:05 schreef mstr het volgende:
[..]
En ik weet ook wel dat daar trajectcontrole zit, maar als ik daarom half 4 rij en er rijdt verder niemand, dan ga ik niet elke 3 seconde kijken hoe hard ik rij. En dan ga je wel eens iets te hard.
Ik had het eerder over dat rode lichtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef EINZ het volgende:
[..]
De vrachtwagen die links zat te sukkelen terwijl ik nog door het groene licht wilde. Moet ik dan maar op hem wachten als ik er ook rechts langs kan?
Alle fokkers verdienen >¤5000 netto p/m.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:52 schreef DrDarwin het volgende:
Aan de reacties hier te zien zit het met de financieën wel goed.
Ik doe nooit iets schandaligs, ik ben een heer in het verkeer.
Ah, juist ja, ...dat red ik net niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alle fokkers verdienen >¤5000 netto p/m.
Zolang je niet gepakt wordt is er niks aan de hand. Ik krijg misschien 1x per jaar een bekeuring vanwege het te hard rijden, maar daar houdt het ook mee op.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:52 schreef DrDarwin het volgende:
Aan de reacties hier te zien zit het met de financieën wel goed.
Ik doe nooit iets schandaligs, ik ben een heer in het verkeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |