Ik vroeg wat andersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:03 schreef Keukenkast het volgende:
De vraag blijft wat ik vanavond eens ga doen.
Klik!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja daar keek ik laatst, maar zag echt niks.. Mag je binnen roken? anders wordt dat mijn favo nieuwe kroeg
Dushi_Kimberley.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef NetSphere het volgende:
EEN BLOEDLUL IS EIGELIJK EEN TAMPON MET BALLE!!!! AHAHAHAHAHAHA!!!!! XXXX
Nee, ik wil een keer iets anders dan normaal doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Dronken worden, knock-out gaan, morgen ergens wakker worden waar je het niet herkent.
Ik weet niks meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, ik wil een keer iets anders dan normaal doen
sterker nog jij had een moordaanslag beraamd voor de huwelijksnachtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kun je je niet meer herinneren hoe dat de laatste keer afliep, Erikje?
Stroekie heeft veel gehuild toentertijd
Ik heb je al verteld dat je je dat hebt ingebeeld.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sterker nog jij had een moordaanslag beraamd voor de huwelijksnacht
Ga ik lekker door de duinen wandelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Deceit het volgende:
Ik ga vanaaf boeken voor vakantie.. Gran Canariaaaa
niet als je zon grote famili8e hebt als ik... met de nodige ruzie...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:34 schreef Deceit het volgende:
ja maar t komt uit het niets..
Is toch gezellig familiefeestjes?
zorg je wel dat je hotel vlak bij Yumbo zitquote:
oh zo.. je doet echt met ze allen afspreken.. ja..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet als je zon grote famili8e hebt als ik... met de nodige ruzie...
yeah, heb 1 gevonden met 100 m afstand.. dus die wordt t waarschijnlijk =]quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zorg je wel dat je hotel vlak bij Yumbo zit
anders moet je vanaf de kroeg nog ver naar huis toe lopen
in het nabij gelegen maspalomas heb je ook een paar resorts met bungalows die specifiek voor onze doelgroep zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
yeah, heb 1 gevonden met 100 m afstand.. dus die wordt t waarschijnlijk =]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |