Oud en rimpelig?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in het nabij gelegen maspalomas heb je ook een paar resorts met bungalows die specifiek voor onze doelgroep zijn
En dan maar tegen mij zeiken dat ik naar Utrecht ga! Hypocriet!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:52 schreef Steve het volgende:
Vlarps buuf gesproken.Ben helemaal in Rotterdam aam het integreren.
![]()
Utrecht nog mooier en Brabantseriger en zoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan maar tegen mij zeiken dat ik naar Utrecht ga! Hypocriet!
Aanstellerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Ik ga naar huis. Tas verder inpakken en dan met de fabulous and the famous een weekend naar een vakantieparkZit ik daar een heel weekend tussen parttime modellen en yoyo-cooldudes. Ik ga me zo saai en lelijkeendje voelen
Welke!?!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:52 schreef Steve het volgende:
Vlarps buuf gesproken.Ben helemaal in Rotterdam aam het integreren.
![]()
Bovendien woon ik in een huis waar er straks van de 5 mensen 3 in Eindhoven gewoond hebben.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Utrecht nog mooier en Brabantseriger en zo
gewoon je foon mee met internet en fokken in de saaie momentenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Ik ga naar huis. Tas verder inpakken en dan met de fabulous and the famous een weekend naar een vakantieparkZit ik daar een heel weekend tussen parttime modellen en yoyo-cooldudes. Ik ga me zo saai en lelijkeendje voelen
annexatie in het grootquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bovendien woon ik in een huis waar er straks van de 5 mensen 3 in Eindhoven gewoond hebben.
Brabant blijft mijn homeprovincie, jeweets.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan maar tegen mij zeiken dat ik naar Utrecht ga! Hypocriet!
Zal vast reuze meevallen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
maar zet je nu ook al wel hoor achter elke zin ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Brabant blijft mijn homeprovincie, jeweets. [ afbeelding ]
Ik ga ook rond half 6 naar huis... kan meerijden thank god.. dus ipv 7 uur thuis, kwart voor 6quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef Vlarp het volgende:
Klaar!
Laatste half uur uit m'n neus baggeren
Ik heb gewoon een goede trein verbindingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:29 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik ga ook rond half 6 naar huis... kan meerijden thank god.. dus ipv 7 uur thuis, kwart voor 6![]()
![]()
Maybe. Maar ik zie er een beetje middelbareschoolkamperig tegenop.quote:
Hoiquote:
Uit een praaaaaaaaachtige gemeente. Al was ie mooier toen ie gewoon alleen Maarheeze heettequote:
ik stond op met een piepende serverquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
HoiOpstaan met purper 11: friemeltje en kwakje en de jagende register accountant, dat maakt mijn hele dag goed
M'n kookplaat is nog wel stoffig trouwensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja. Maar ik kan niet garanderen dat het ook smaakt.
vooral dat onck op het einde maakt het wel extra deftig in plaats van onkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uit een praaaaaaaaachtige gemeente. Al was ie mooier toen ie gewoon alleen Maarheeze heette
Ja maar dat komt omdat het van een kasteel afkomtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vooral dat onck op het einde maakt het wel extra deftig in plaats van onk
heel vroeger lag daar toch ook een hele grote proefboerderij van de CeHaVe ? met dezelfde naamquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat het van een kasteel afkomt
Dat "plaatsje" eindigend op -onck is niets meer dan een kasteel, een gemeentehuis en 2 straten.
Dat de gemeente nu zo heet is omdat de 2 bijelkaargevoegde gemeentes het niet eens werden over welke naam het zou moeten worden
jij ook de luxe van je eigen "poetshomo"quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt toch niet het hele huis schoongemaakt heh?
Toen ik in het oude gemeentehuis er tegenover werkte was ie d'r nog gewoonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heel vroeger lag daar toch ook een hele grote proefboerderij van de CeHaVe ? met dezelfde naam
maar die zal vast wel zijn opgedoekt
Geen idee of we die (nog) hebbenquote:en situatie is bijna identiek aan Rooijdonk en Wolfseinde of hebben ze daar geen Ad de Beer ?
Of zoals die van mij ooit: Het hele huis schoongemaakt, mijn was uit de wasmachine gehaald, opgevouwen, mijn hele kledingkast leeggehaald en opnieuw ingedeeld ........................quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt toch niet het hele huis schoongemaakt heh?
Dat wilde ik ook nog gebruiken, maar dat lukte niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of zoals die van mij ooit: Het hele huis schoongemaakt, mijn was uit de wasmachine gehaald, opgevouwen, mijn hele kledingkast leeggehaald en opnieuw ingedeeld ........................
Dat was de druppel. Get! OUT!
Mijn leefomgeving is altijd dusdanig shabby dat het vier schoonmoeders nog niet zou lukken om het netjes te krijgen. Biologisch onmogelijk. Jongens die dat zouden proberen weer ik af, geloof ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of zoals die van mij ooit: Het hele huis schoongemaakt, mijn was uit de wasmachine gehaald, opgevouwen, mijn hele kledingkast leeggehaald en opnieuw ingedeeld ........................
Dat was de druppel. Get! OUT!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in het nabij gelegen maspalomas heb je ook een paar resorts met bungalows die specifiek voor onze doelgroep zijn
Ik moest er bij die Kevin wel een beetje aan denkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook nog gebruiken, maar dat lukte niet.
Ik vond het echt HEEL vervelend!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:08 schreef Steve het volgende:
Kledingkast opnieuw indelen?Zo erg ben ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |