doe wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:40 schreef eNGine10 het volgende:
Ik zeg toch ook begin. Je moet me meemaken als ik op dreef ben. Denk dat alleen lovelylady (omdat ik die niet mag pesten) en ik overblijven in dit topic
nee hoor, ik geef alleen dat je niet zo hoog van de toren moet blazenquote:
Ohja dat was misschien wel verstandig geweestquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, ik geef alleen dat je niet zo hoog van de toren moet blazen
quote:
Nee jongeh, da's seksistisch jwz.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ohja dat was misschien wel verstandig geweest![]()
[..]
![]()
Geniale opmerking van Balkenende. Die ga ik ook tegen m'n vriendin gebruiken als ik geen antwoord wil geven.
heb je dat niet draadloosquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
1 april met verlengsnoer!!!! :d;D: D:D:d;;D:D:D
Hij is wel lang he?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
1 april met verlengsnoer!!!! :d;D: D:D:d;;D:D:D
Maak er maar een printscreen van voordat een of andere mod er weer een andere TT van maaktquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef Olle. het volgende:
ik ga dit topic in mijn pobo zetten!
Dit is het eerste topic op fok met mijn naam!
Party machen!
![]()
Bullshitquote:
gedaan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maak er maar een printscreen van voordat een of andere mod er weer een andere TT van maakt
Denk niet dat dat gaat werkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bullshit![]()
Vriendin: Ben jij gister vreemdgegaan met m'n zus?![]()
eNGine10: U kijkt zo lief
Is die zus lekker?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bullshit![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bullshit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |