Gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen![]()
@ Lay en Bluezz: dankjewel! ik heb tot half 2 met steek gelegen, daarna viel ik in slaap en na een paar nachtelijke onderbrekingen () ben ik sinds 10.30u weer wakker en heb ik geen pijn meer, joepie!!
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef Laydina het volgende:
Geen politiek even voor mij:
Ik ga vandaag m'n kast grondig opruimen, wat inhoud (hopelijk)
- alles wat te groot is beland rechtstreeks in de vuilniszak
- alles wat ik al een half jaar niet heb aangetrokken beland in de vuilniszak
- alles waar ik niet eens aan gedacht heb afgelopen maanden beland in de vuilniszak
Goeie opruimactie iddquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef Laydina het volgende:
- alles waar ik niet eens aan gedacht heb afgelopen maanden beland in de vuilniszak
Ben het met neef B. eensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:48 schreef borisz het volgende:
Daarom is dit een SC, soms is het lief dagboek, soms is het voetbal, soms is het vakantie, soms is het koken, soms is het slank, zijn altijd discussies die soms wel interessant zijn en soms nietIk heb er zelf geen problemen mee waar het over gaat. In een SC kan het overal over gaan.
<Femke Halsema stemmetje AAN>: Denk ook eens aan de arme medemens! Breng je oude spullen naar een recyclebedrijf of een tweedehands winkel! Ook vuilnismannen en schoonmakers hebben liefde nodig! <Femke Halsema stemmetje UIT>quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef Laydina het volgende:
Dat kan ik idd ook doen.. het brengpunt daarvoor is op zo'n 50 meter afstandquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
<Femke Halsema stemmetje AAN>: Denk ook eens aan de arme medemens! Breng je oude spullen naar een recyclebedrijf of een tweedehands winkel! Ook vuilnismannen en schoonmakers hebben liefde nodig! <Femke Halsema stemmetje UIT>
Ze is ook zooooo makkelijk te immiteren met haar kaken stijf geklemd! Toch vind ik het wel een mooie vrouw hoor!quote:
Wel goed dat je het in de recyclebak gaat gooienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef Laydina het volgende:
Dat kan ik idd ook doen.. het brengpunt daarvoor is op zo'n 50 meter afstand
In mijn verdediging: Dan moet het ook in de plasticzak!en ik had nog niet gezegd wat ik ermee zou doen
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat kan ik idd ook doen.. het brengpunt daarvoor is op zo'n 50 meter afstand
Succes met de quiches enzo bakken!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben het met neef B. eens![]()
Elf
Vandaag GROTE bakdag
Femke kijkt wel liefquote:
goed dat je daaraan denkt!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wel goed dat je het in de recyclebak gaat gooien
hahhaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef Laydina het volgende:
Iemand zei ooit eens dat de onderkant van mijn gezicht (onder de neus) op die van Halsema leek
Maar ik doe dan ook hetzelfde als met K3quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Laydina het volgende:
Die krullenkop staat haar stukken beter
ze praat alleen zo irritant
Het geluid uitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar ik doe dan ook hetzelfde als met K3
haha, ik vind het zingen best leuk van ze. leuker dan die truttige jurkjes van zequote:
Ik vind ze sowieso wel leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, ik vind het zingen best leuk van ze. leuker dan die truttige jurkjes van ze
dat was ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:50 schreef Laydina het volgende:
Ik zag laatst sinds lange tijd weer een vrouw met ongeschoren oksels![]()
![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:50 schreef Laydina het volgende:
![]()
haha, ik zie een poedel voor me nuquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:50 schreef Tezz het volgende:
Zometeen de hond maar weer eens naar de kapper brengen. Altijd fijn als ie weer helemaal opgepimpt terugkomt....
sorryquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ook.Net toen ik mijn grote teen het zwembad in stak zag ik een holbewoonster eerste klas het zwembad uit komen. Ik had gelijk geen zin meer. Het ziet er gewoon onverzorgd uit. Blegh.
Nou dat scheelt niet veel!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, ik zie een poedel voor me nu
Jij hebt hem doorquote:
Geweldigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou dat scheelt niet veel!
Meet Harley Davidson:
[ afbeelding ]
poepieeequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou dat scheelt niet veel!
Meet Harley Davidson:
[ afbeelding ]
en wat is hier mis mee?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:50 schreef Laydina het volgende:
![]()
quote:
oh jij denkt dat ik gewoon lang, beetje golvend haar heb?quote:
Helaas. Het is een wolf in schaapskleren. Superlief voor ons, maar eigenlijk gewoon een vechthond met een ego van hier tot Tokio. Geboren in het verkeerde lichaam waarschijnlijk.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Helaas. Het is een wolf in schaapskleren. Superlief voor ons, maar eigenlijk gewoon een vechthond met een ego van hier tot Tokio. Geboren in het verkeerde lichaam waarschijnlijk.
klote cijfer?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:14 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat we de bestuurlijke vernieuwing op burgemeester en referenda gebied nog even in de koelkast moeten zetten. Wil dat doorgaan trouwens moeten we de grondwet wijzigen en dat kan dus nog wel even duren.
Ik ben ook voorstander van minder provincies of het daadkrachtiger maken ervan, we hebben echt niet zoveel bestuurslagen nodig in NL.
Er mag trouwenso ook wat gebeuren aan al die 'grensproblemen', de politieregio's zijn anders dan van de waterschappen dan van het UWV, dan van instantie vier. Als daar eens een hoop logica in komt zullen we al een hoop opschieten in NL
Oh en boekhouden is lastiger dan het lijkt![]()
Ja gaat goed de laatste tijd. Ik ben sinds twee weken in training met hem volgens de Cesar Milan methode (de dogwhisperer, te zien op National Geographic) en het begint zijn vruchten af te werpen....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is jammer... wil hij niet luisteren als je hem aan zn riem terugtrekt?
zo hadden we thuis een dwergpapegaai.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Helaas. Het is een wolf in schaapskleren. Superlief voor ons, maar eigenlijk gewoon een vechthond met een ego van hier tot Tokio. Geboren in het verkeerde lichaam waarschijnlijk.
Ja lastig is dat he! Harley doet het vooral uit angst. Hij is als de dood voor onbekende mensen en vooral kinderen zijn eng (want die rennen ineens voorbij of roepen hard). Als je als vreemde bij ons binnen wilt lopen en ik hou hem niet vast dan zit de kans er in dat ie in je enkels hangt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:06 schreef z80 het volgende:
[..]
zo hadden we thuis een dwergpapegaai.
zeer speels, maar zodra ze de kans kreeg beet ze.
zelfs een jachthond was niet veilig voor haar.
Het ziet er gewoon niet uit .. niet vrouwelijk en gewoon lelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef z80 het volgende:
en wat is hier mis mee?
mits schoon/niet stinken.
en kleding gaat bij mij na gebruik als poetslap de kliko in.
deze is dan zo versleten of vol vlekken dat er niets meer mee te doen is.
Ik ken het.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Scheren is pijnlijk?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
AU![]()
net geschoren, dat is al best pijnlijk
schaamhaar. tenminste, denk omdat ik t een paar keer opengeschoren heb, precies bij mn venusheuvel.. is niet fijn hoorquote:
Klinkt niet lekker nee. Maar ken hoogstens de jeuk achteraf, maar dat was toen ik het voor het eerst schoor. Daarna nooit last er meer van gehad ofzo .quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
schaamhaar. tenminste, denk omdat ik t een paar keer opengeschoren heb, precies bij mn venusheuvel.. is niet fijn hoor
ook gehad eerste keer ja. ik ben te onzorgvuldig met het mes omgegaan (geragd).. eigen schuldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:33 schreef Laydina het volgende:
[..]
Klinkt niet lekker nee. Maar ken hoogstens de jeuk achteraf, maar dat was toen ik het voor het eerst schoor. Daarna nooit last er meer van gehad ofzo .
Kan je het dan niet beter even laten rusten?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ook gehad eerste keer ja. ik ben te onzorgvuldig met het mes omgegaan (geragd).. eigen schuld
Ik scheer met een goede krabber en een scheerkwast en scheerzeep. Goedkoper, gladder, beter en minder pijnlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:35 schreef Stereotomy het volgende:
Scheerolie, mensen![]()
Ik scheer me al jaren daarmee, en niet met scheerschuim.
Kan best hoor - en dan snijd je je in ieder geval nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
AU![]()
net geschoren, dat is al best pijnlijk
Is dat nou moeilijk, met een krabber scheren? Hoe lang gaat 1 mesje mee? Kun je je of zou je je blind kunnen scheren? Ik scheer mezelf namelijk altijd onder de douche.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik scheer met een goede krabber en een scheerkwast en scheerzeep. Goedkoper, gladder, beter en minder pijnlijk.
Gilette kan de boom in met hun 16 euro voor 4 mesjes die drie scheerbeurten meegaan. Ik betaal nu 20 euro voor 1000 scheermessen en die scheren beter.
Jeejquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Wat een werk, zo'n aspergetaart from scratch![]()
Vooral het amandelen vijzelen is kut voor mijn nekMaar het schiet al op
Als je de tijd hebt, heerlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Wat een werk, zo'n aspergetaart from scratch![]()
Vooral het amandelen vijzelen is kut voor mijn nekMaar het schiet al op
Ik doe gemiddeld 1 week met een krabber. 3x of 4x scheren. Maar ja, tegen een kostprijs van 5cent per stuk ofzo doe ik er ook gewoon heel makkelijk meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat nou moeilijk, met een krabber scheren? Hoe lang gaat 1 mesje mee? Kun je je of zou je je blind kunnen scheren? Ik scheer mezelf namelijk altijd onder de douche.
En mijn gilette mesjes haal ik van eBay
Hmm, blind scheren is wel een voorwaarde. Ben het met je eens dat die Gillette dingen echt duur zijn, en alsof we anno 2010 niet de technologie hebben om mesjes een jaar lang mee te kunnen laten gaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik doe gemiddeld 1 week met een krabber. 3x of 4x scheren. Maar ja, tegen een kostprijs van 5cent per stuk ofzo doe ik er ook gewoon heel makkelijk mee. Ik gooi ze al snel weg omdat scherpere mesjes veel beter scheren
.
Met scheerzeep doe ik nu al 3 maanden en ik kan er vast nog wel een maand of 2 mee vooruit. En dat voor maar 2 euro per stuk zeep.
Ik kan er niet blind mee scheren trouwens.
Leuk he, we zijn goed bezig Elfquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:04 schreef DarkElf het volgende:
deeg verdeeld in vieren. Nu 15 min rusten. Dan coaten met zonnebloempitten en lijnzaad en daarna bakken. Ben benieuwd! Tis ff werk maar als t lukt ben ik wel blij.
Fijn voor Lauraquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga me douchen en make-uppen. Ik ga vanavond niet mee en blijf lekker thuis bij Truttebosje en de kinderen![]()
Heb niet echt een festivalgevoelletjeKrijg net wel bericht dat zusje weer naar huis is gestuurd dus het is nog even wachten op junior
Want? Jij bent zelf diep van binnen eigenlijk ook een stoere commando met een ego wat te groot is voor Eindhoven?quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Want? Jij bent zelf diep van binnen eigenlijk ook een stoere commando met een ego wat te groot is voor Eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |