quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:30 schreef EDMAN- het volgende:
Om nog even op de lunch terug te komen (ja ik eet veel, en ben nog slank ook, afgezien van een opkomend buikje)
De toiletten hier op het werk zijn nogal gehorig, erg vervelend.
Ik denk ik ga net ff lekker schijten, hoor ik even later de deur opengaan van de WC ernaast. De manier waarop ie liep (en tis niet druk op kantoor), vermoedde ik al aan dat het m'n baas was. Die begint me daar te schijten! Tering!, eerst vond ik het vies, maar op een gegeven moment bleef het galmen. Ik zit m'n lach daar al in te houden, gaat ineen keer zijn telefoon af (hij heeft als enige zo'n mission impossible ringtoon), en ik schiet gewoon keihard in de lach.
Hoor ik hem: ik had die kroketten toch niet moeten pakken
Iemand die met zijn vinger door het papier geprikt heeft, recht in zijn ster, en dan een nieuw papiertje gepakt?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:41 schreef teknomist het volgende:
Ik heb net poep ontdekt die aan de toiletrol (in de houder!) zat. Hoe komt dat daar?
Moet je eens humus proberen, is niet zo pittig als mosterd, maar een beetje dezelfde soort substantie zeg maar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik mosterd. Ik heb het echt geprobeerd om het te leren waarderen, om het heerlijke van mosterd te begrijpen en te voelen; ik heb keihard mijn best gedaan maar het lukt me gewoon NIET!
Ik ben zo blij dat ik in mijn eentje op kantoor zit, trek het ook af en toe slecht hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:43 schreef EDMAN- het volgende:lekker ranzig
krijg nogal rare blikken van collega's omdat ik op mn lippen moet bijten om niet te lachen
wooo ik las die zin even verkeerd, never mindquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik in mijn eentje op kantoor zit, trek het ook af en toe slecht hoor
Ja, dat klinkt wel logies.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Iemand die met zijn vinger door het papier geprikt heeft, recht in zijn ster, en dan een nieuw papiertje gepakt?
En ik altijd maar mijn neus dichtknijpen tijdens het rimmen, nergens voor nodig dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:34 schreef EDMAN- het volgende:
Is toch algemeen bekend dat vrouwen dat niet doen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:19 schreef EDMAN- het volgende:
Shit man haal ik toch een onvoldoende voor me biologie toets.
Vragen ze wat je vaak aan treft in cellen, en blijkbaar is het antwoord....
Marokannen en antiliaanen niet goed.....
(krijg je dan van een collega)
Tunnel of shit terror.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:30 schreef EDMAN- het volgende:
Bear![]()
West-Brabant #14, alleen maar poeppraat
Gloryhole!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Ging net ff pissen, had ik beter eerder kunnen doen. Plee hier is momenteel net een biohazard, d'r heeft een collega zitten schijten, niet te zuinig, maar het ergste, dan laten ze de deur wagenwijd open staan!![]()
Terwijl er gewoon automatische afzuiging is
Als je net zo melig als ik ben op een vrijdagmiddag, is dit dus vrij dubbelzinnig, maar ik neem aan dat jullie wel snappen wat ik bedoel![]()
Ga ik 1 keer in de shop kijken op UvT, zie ik meteen dat poepplaatjequote:
Ja, daar komt dat plaatje geregeld voorbij als het over poep gaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ga ik 1 keer in de shop kijken op UvT, zie ik meteen dat poepplaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |