quote:Op zondag 30 mei 2010 13:32 schreef AdvancedPower het volgende:
Jezus hee, trieste figuren zijn jullie. Laat die vrouw gewoon met rust man!![]()
Troll is obvious.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:10 schreef AdvancedPower het volgende:
ANITA SCHATJE,
IK VIND JE ECHT LEUK!
IEDEREEN HAAT MIJ OOK! MISSCHIEN KUNNEN WIJ SAMEN EENS EEN FILMPJE OPNEMEN?
DIE KLOTE HATERS.
ANITA, ALS IK IETS VOOR JE KAN DOEN HOOR IK HET WEL,
EN JE WEET HET HEA: HATERS GONNA HATE.
NIKS VAN AAN TREKKEN.
Nee, ik ben serieus en heb ook al contact met haar opgezocht. Ze is in hetzelfde straatje als mij beland.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:33 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus en heb ook al contact met haar opgezocht. Ze is in hetzelfde straatje als mij beland.
is dit je nieuwe 'ding' om populair te worden?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:33 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus en heb ook al contact met haar opgezocht. Ze is in hetzelfde straatje als mij beland.
En terecht! Jullie vieze paupers.quote:UPDATE!!!! Lieve fans en collega bjoetie goeroes,
Op dit moment zit ik in een teleconferentie met mijn advocaat en manager om te overleggen rond om deze tragedie. Ik ben dus even 15 minuten niet beschikbaar. Ik laat het jullie weten xxx
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En terecht! Jullie vieze paupers.
Wat? Weer iets gelezen en niet begrepen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben zelf een leuke, spontane, doch knappe jongen van 22 jaar !
Wat een slechte kloon.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:56 schreef Anita. het volgende:
Heej Advancedpower, ik heb snel een account aangemaakt!
Wat leuk! Nu staan we beiden niet meer alleen in de strijd tegen deze aso's.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:56 schreef Anita. het volgende:
Lees het topic doorquote:Op zondag 30 mei 2010 13:56 schreef Anita. het volgende:
Kut kloonquote:Op zondag 30 mei 2010 13:56 schreef Anita. het volgende:
Probleemwijken..quote:Op zondag 30 mei 2010 13:57 schreef Rectum het volgende:
[..]
Lees het topic door
http://forum.fok.nl/user/history/304223
![]()
dat dit kan op de foksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |